Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

W220 - AIRMATIC - opada lewy przod ale tylko podczas jazdy.

onsork 23 Feb 2013 00:21 7011 6
  • #1
    onsork
    Level 9  
    Witajcie

    Nie wiem od czego zaczac, bo gdyby siadalo auto podczas postoju zabralbym sie za szukanie nieszczelnosci w ukladzie, ale auto opada podczas jazdy, komunikat wyskakuje ze za nisko stop the car, wcisne podniesienie jest ok, po czasie ponownie too low

    Zastanawiam sie czy moze miec wplyw fakt ze stalem na aucie nad lewym amortyzatorem a waze blisko 100, poprzedni wlasciciel chcial za wszelka cene zamknac maske bez odblokowania i musialem ja z lekka nagiac
    Mysle czy moglem jakis zamet wprowadzic w cisnieniach i potrzebna adaptacja lub inna magiczna czynnosc

    Dziekuje
  • #2
    endriu233
    Level 21  
    Witam prawdopodobnie będzie uszkodzona poduszka montowana na amortyzatorze, lub przewód doprowadzający ciśnienie, czasami pada też kompresor (pod prawym nadkolem) i nie jest wstanie wytworzyć prawidłowego ciśnienia; przyczyn może być wiele. Bez sprawdzenie pamięci sterownika to ciężko coś doradzić.
  • #3
    mmarrcinn95
    Level 10  
    Witam ja już też przerabiałem taki problem tylko że w moim przypadku siadał cały przód więc warto jest sprawdzić przekaźnik od układu podnoszenia lub kompresora. W najgorszym przypadku mogła ulec rozszczelnieniu cała "noga" a naprawa tego lub ewentualna wymiana jest nie opłacalna bo jak się wymienni jedną to drugą też by wypadało a znając życie to kompresor będzie już na wykończeniu a wymiana tego wszystko wyniesie z 10000 zł więc lepiej tego sprzedać i kupić sobie w takiej samej budzie ale po AMG gdzie wszystkie usterki są już po usuwane.
    Pozdrawiam.
  • #4
    onsork
    Level 9  
    dzien nastepny
    po cygansku - widzialem jak cyganie tak robili, nakleilem tasme samoprzylepna pomiedzy kolem a blotnikiem, zeby sprawdzic czy po nocy sie zluzuje no i nie zluzowala sie
    wiec zapodalem przejazdzke 40 minutowa i o usterce nie ma sladu...
    bede informowal co dalej sie wydarzy.
    nie ma opcji ze kwoty beda jakies kosmiczne bo w najgorszym przypadku dla mnie bedzie przepuszczac guma na amortyzatorze a nowy amor to 1400pln, ale jak traci cisnienie to jakim cudem tylko podczas jazdy
    moze byc blok z zaworami, amortyzatory, kompresor nie bo nie opadalaby tylko jedna przednia strona, zobaczymy...
  • #5
    mmarrcinn95
    Level 10  
    Traci ciśnienie podczas jazdy ponieważ amor wyłapuję dziury i dla tego opada.
    A kompresor nie nadąża go "napompowywać" gdy się jedzie ponieważ jest duży ubytek.
    A uszczelnianie amortyzatora nie zda się na dłuższy czas więc lepiej kupić nowy.
  • #6
    onsork
    Level 9  
    po 9 dniach jest nadal wszystko ok,
    wiec pisze zasadniczo dla podsumowania tematu moze kiedys komus sie przyda

    C1121 to byl blad ktory wywolal strach najpierw visit workshop
    potem suspension too low stop the car

    nie bylo zadnych info na polskich stronach i znalazlem na angielskojezycznych

    wiec tak, bledy C1121, C1122, C1123, C1132, C1133, C1135, C1144 sa bledami ktore najczesciej powstaja przez zanieczyszczony czyjnik poziomu i zaklocony odczyt wysokosci

    na chwile obecna na strachu sie skonczylo
  • #7
    mmarrcinn95
    Level 10  
    To na całe szczęście że to była taka "błahostka".
    Szkoda że w ten samochód dali aż tyle elektroniki może i owszem że fajnie się z tym jeździ lecz na moje to mogli go zrobić w podobny sposób jak zrobili starą poczciwą W140.
    Pozdrawiam.