Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przegrywanie VHS na komputer - skaczący obraz

system89 23 Feb 2013 16:43 8751 16
    system89
    Level 10  
    Witam, mam problem ze zgraniem obrazu z kasety VHS na komputer.

Mianowicie próbuje zgrać obraz z kasety VHS na komputer gdzie niestety ten fragment który chce nagrać ma skaczący obraz.

Tak to dokładnie wygląda:
    Link

Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Obstawiałbym problem z kasetą. Ale - mam wątpliwości.
    Po pierwsze - pół roku temu jak puscilem sobie kasete to nie było takiego obrazu. Po drugie - obraz zauważyłem ze skacze tylko w programach które były nagrywane na tvnie (może to mieć jakiś związek, nie wiem ale warto wspomnieć)
    na tej samej kasecie inne programy mają płynny obraz.
    I po trzecie, nie raz zaczyna mi wyskakiwać przy próbie zgrania informacja że materiał jest zabezpieczony przed kopiowaniem, wcześniej wogóle tego nie było, może też to ma jakiś związek. Bo właśnie też komunikat się pojawia przy tych skaczących obrazach, przy reszcie nie zauważyłem.

Zgrywać próbowałem przez róźne programy, VirtualDub (tu miałem problem dodatkowo z synchronizacją audio i wideo) Sony Vegas, Arcsoft ShowBiz + teraz próboje sił na power director 9. W każdym programie obraz skacze. Zmiany formatu PAL nic nie dawało.

Proszę o jakieś podpowiedzi, może idzie to jakoś powykluczać, coś może sprawdzić, porównać. Niezbyt biegły jestem w tym temacie ale prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam

Magnetowid: Panasonic NV-FJ622
    SYSTEM ZAPISU WIDEO : 2 GŁOWICE WIRÓJĄCE
    GŁOWICE WIDEO : 4 GŁOWICE
    GŁOWICE AUDIO : 2 GŁOWICE
    Grabber: Cabletech model URZ0192

Podłączenie: przejsciówka Scart (wygląda tak:Link) z wyjściem na composite video (moge też podłączyć przez svideo) + R/L audio

EDIT: