Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Programator układów - TL866CS Czy warto kupować ?

posek 24 Feb 2013 02:20 33045 136
Termopasty
    posek
    Level 13  
    Witam prosze znawców o opinie na temat programatora TL866CS ?
    Czy warto kupować , posiadam obecnie willema 7.1 który niestety stwarza mi problemy przy programowaniu układów flash itp. Zakładałem juz watki z moim problemem jednak żaden nie był w stanie mi pomóc i sporo osób ma podobny problem z willemem, dlatego szukam innego programatora. Na Allu TL866CS + 7 adapterów jest za nie całe 4 stówki, oglądałem na "ebaju" i wychodza nie całe 2 stówki ze znacznie większą ilością adapterów tyle że z Chin, zamawiałem juz przedmiot z USA i doszedł w ciagu 7 dni, niestety nie wiem ile idzie z Chin.
    Jestem amatorem w dziedzinie programowania i chciałbym programowac układy Flash P28F010 oraz ST M27C512 - tylko że w przypadku tego układu czeka mnie jeszcze zakup kasownika UV.

Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedzi
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Termopasty
    reSTART
    Level 15  
    Witam, posiadam taki programator, polecam jak najbardziej bo sprawuje się doskonale i ma bogatą listę obsługiwanych układów. Kupowałem na eBay-u od Chińczyka, te w Polsce też są chińskie a dwa razy droższe. Przesyłka była bezpłatna, zwykłą pocztą, czas oczekiwania to trzy tygodnie (wiele razy sprawdzone). Śmiało niech Kolega zamawia na eBay-u z kompletem podstawek.
    Pozdrawiam
    Piotrek
  • Termopasty
    posek
    Level 13