Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LED Cube 8x8x8 z modułem GSM spawdzenie układu

25 Lut 2013 21:37 5451 19
  • Poziom 10  
    Witam serdecznie
    Mam nadziej że temat umieściłem w prawidłowym miejscu jak nie to proszę o przeniesienie.

Buduje kostkę Led Cube 8x8x8 . Wzoruje się na schemacie (by chr) ze strony instructables dołączyłem projekt eagle oryginału i plik z moimi przeróbkami jednej z płytek. Do kostki chcę podłączyć moduł GSM
    Sonny Eriscsson gr64 moduł skorzystałem ze schematu podłączenia umieszczonych w temacie
    Link
    Dodałem trochę zmian w projekcie i nie wiem czy przy tym podłączeniu będę mógł się komunikować z modułem GSM za pomocą komend AT. Nie znam się na tyle na elektronice aby sprawdzić dokładnie układ i dobrane elementy nie chciał bym wytrawić płytki z jakimś bykiem czy z niedziałającym układem więc proszę o sprawdzenie układu tzn

zaznaczyłem elementy przeze mnie dodane do sprawdzenia pomarańczowym zaznaczeniem na zdjęciu

Schemat przerobiony avr z modułem GSM

- zamiast wszystkich tranzystorów T2N2222 chcę użyć BC337-40
    - czy prawidłowe układy ze stabilizatorami
    - czy komunikacja z modułem gsm będzie chodzić tak połączona
    - zamierzam zasilać układ zasilaczem transformatorowy 5V 1A czy wystarczy
    - dobrane rezystancje rezystorów przy w/w zasilaczu

Slot karty sim zostanie umieszczony na module GSM jak i podłączona antena do złącza umieszczonego również na module GSM.

Na prośbę dondu
    wersje graficzne załącznika
    Shcemat oryginalny
    Schemat oryginalny multiplex
    (schemat multiplex wrzuciłem do zrozumienia układu , w mojej wersji nie robiłem jakiś według mnie jakiś istotnych zmian dla tego nie umieściłem)
  • IGE-XAO
  • Poziom 10  
    Udało mi się wstawić zdjęcia po zmianie formatu zdjęcia i wielkości, zładowały się prawidłowo na serwer.