Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sieć bezprzewodowa w domu, radiówka

sinek6 25 Feb 2013 23:28 1170 5
    sinek6
    Level 2  
    Witam.
    Może najpierw opisze jak wygląda podłączenie, więc na dachu mam antene i z niej idzie skrętka do małego urządzenia POE, skrętka wchodzi oczywiście do wejścia POE, a z wejścia LAN wychodzi druga i leci do komputera i tam jest internet przez połączenie lokalne i stworzone nowe połączenie szerokopasmowe z wpisaną nazwą użytkownika i hasłem, IP nadawane jest automatycznie.
    Chciałbym rozdzielić ten internet na 2-3 komputery. Jeden połączony kablowo a reszta bezprzewodowo. I tu moje pytania bo jestem całkiem zielony...

1.Jaki router potrzebuje do stworzenia takiej sieci?
    2.Jak wyglądać będzie to na komputerach podłączonych do routera? też trzeba będzie stworzyć połączenie szerokopasmowe i będzie działać, gdy połącze sie z siecią z routera i połączeniem tym stworzonym?
    3.Czy ten pierwszy komputer, który będzie łączony kablowo z routerem bedzie musiał być włączony by połączyć sie na innym bezprzewodowo?

Czytałem o tym sporo, ale nie znalazłem dokładnej odpowiedzi, prosze o łopatologiczne wytłumaczenie, jak to jest z tą siecią, jak będzie wyglądać sytuacja na kompach bo wiadomo zwykłe połączenie przez kabel nic mi teraz nie daje i musze mieć aktywne połaczenie szerokopasmowe z nazwą i hasłem by korzystać z sieci, jak to będzie z siecią przez router?

Czekam na pomoc i z góry dziękuje
  • Helpful post
    wojtek2803
    Level 37  
    sinek6 wrote:
    .Jaki router potrzebuje do stworzenia takiej sieci?

Np. Tp link WR740N

sinek6 wrote: