Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WV Passat 1,9 TDI 130KM - co znaczą te błędy i jak można je naprawić

Beczułka 26 Lut 2013 14:50 2925 5
  • #1 26 Lut 2013 14:50
    Beczułka
    Poziom 6  

    Podczas jazdy zapala mi się kontrolka od ABS i ESP po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu gasną a po przejechaniu paru minut znowu się zapalają. Oprucz tego byłem ostatni na kompie. i pokazało mi takie błedy
    468E Proszę odczytać pamięc błędów tablicy wskaźników
    450E Zawór dla Unit Injector cyl. 4 ( powyżej granicy regulacji)
    450E Zawór dla Unit Injector cyl. 1 ( powyżej granicy regulacji)
    ESP 1,24
    4759 Szyna-CAN, sterownik silnika (Niestabilny moment silnika)
    Moduł cent.-komfort
    0538 Uszkodzony interfejs CAN sterown. ukł. regul. komfortu jazdy
    03A0 Jednostka zamykająca blokady centralnej, strona kierowcy (sygnał niezrozumiały)
    0390 przełącznik podnośnika szyby , strona kierowcy ( zwarcie do masy)
    jestem ciemny i nie wiem co to znaczy

    0 5
  • #2 26 Lut 2013 16:44
    misiek-888
    Poziom 33  

    Jakie masz dawki korekcyjne pompowtrysków???

    0
  • #3 26 Lut 2013 17:16
    serwus2009
    Poziom 16  

    korekty pompowtrysków, ciśnienie sprężania sprawdzić. Sterownik wyłącza abs i trakcje ze względu na niestabilność momentu obrotowego silnika. Usterki należy się spodziewać przy silniku.

    0
  • #5 27 Lut 2013 14:25
    Beczułka
    Poziom 6  

    nie były sprawdzane jeszcze dawki korekcyjne

    1
  • #6 27 Lut 2013 20:26
    T5
    Moderator Samochody

    Beczułka napisał:
    nie były sprawdzane jeszcze dawki korekcyjne
    I nie musisz sprawdzać.I tak wtryski złom.

    0