Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop + Kino domowe + Monitor

kicak16 26 Lut 2013 21:55 1704 11
  • #1 26 Lut 2013 21:55
    kicak16
    Poziom 6  

Witam. Mam pewien problem i proszę o pomoc ( w bardzo prosty sposób, bo jestem w tym kompletnie zielony). A więc ma taki sprzęt:

http://www.x-kom.pl/p/120730-notebook-laptop-...580a-i7-3632qm-8gb-1201000-dvd-rw-gt635m.html

http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-v.../home-theater/home-theater-systems/HT-E455/EN

http://www.lg.com/pl/monitory/lg-DM2752D-PZ-led

I teraz chciałbym wszystko razem połączyć.. Jaki kablami będzie najlepiej?
    Chciałbym włączać filmy na laptopie, a dźwięk żeby szedł przez głośniki 5.1 natomiast obraz przez monitor. Czy jest to możliwe? Np laptop podłączony do Internetu i żebym mógł oglądać filmiki z YT na monitorze a dzwięk z kina domowe. Gubię się w tym, czy ma znaczenie w HDMI to czy jest to wejście czy wyjście? Bardzo proszę o pomoc.

0 11
  • #2 27 Lut 2013 14:32
    anmedia
    Poziom 39  

kicak16 napisał:
    Czy jest to możliwe?

Tak jest to mozliwe. Ale skoro sam napisales ze jestes zielony, to trzeba bylo pytac przed zakupem, bo teraz czeka Ci jeszcze zakup do laptopa zenetrznej karty audio (kosztowna). Laptop nie posiada wyjscia cyfrowego jedyne mozliwe to HDMI. Niestety zas kino domowe posiada wejscie optyczne audio (cyfrowe) ale nie posiada wejscia HDMI. Czyli piszac lopatologicznie, aby uzyskac dzwiek 5.1 musisz zakupic karte dzwiekowa z wyjsciem optycznym. Innej mozliwosci nie ma.
    oczywiscie laptopa polaczysz z kinem ale kablami analogowymi czyli uzyskasz dzwiek tylko 2 kanaly.

0
  • #4 27 Lut 2013 16:41
    Pablo1964
    Moderator