Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Boxer 2.2 HDI 2007 zawór nadmiarowy na listwie.

26 Lut 2013 22:22 8337 12
  • Poziom 20  
    Witam wszystkich auto jak w temacie .Szybkie pytanie, to chyba nie jest normalne że po wykręceniu dmuchając w ten zawór (siłą własnych płuc) przepuszcza????
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail?
    Auto odpala?
  • Poziom 20  
    Witam
    josephmike napisał:
    Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail?

    No nie do końca cisnieniem sterują zawory w pompie wysokiego to o czym pisze jest to ponoć coś ala zawór bezpieczeństwa więc na mój rozum powinno trzymać do tych 1600 czy ile tam ten układ maxymalnie ma. Ale nie znam dobrze tych układów i moge sie myslić. Chodzi o to że stary puszczał tam gdzie jest zaklepana ta koncówka( Kto widział wie o czym pisze) A nowy ori z serwisu za 370 pln puszcza tam dzie ma ten malutki otworek jak szpilka. Nie wiem czy go zakładać czy oddać. Pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Ciekawe że nikt tego nie wie.. Temat można zamknąć albo w kosz.
  • Poziom 15  
    To też jest regulator, a nie zawór bezpieczeństwa. Regulacja ciśnienia paliwa w tej wersji common rail odbywa się za pomocą dozowania odpowiedniej ilości paliwa do pompy przez pierwszy regulator i upuszczania paliwa z szyny celem zmniejszenia nadmiernego ciśnienia. W nowszych systemach stosuje się dwa regulatory w celu szybkiej i precyzyjnej zmiany ciśnienia w zależności od ciśnienia wymaganego przez sterownik. Zamontuj. Jak nie będzie działać, to składaj reklamację. Wg mnie wszystko z nim w porządku.
  • Poziom 20  
    Nie znam tego układu dlatego pytałem nawet nie wkładam tego zaworu jutro bedę próbował wymienić. stary zrobiłem tak że jest zaślepiony i ciśnienia idealnie się pokrywają. Możesz mieć racje jak napisałem nie znam tego systemu ale na zdrowy rozum jak dmuchając w niego mam przelot to jakie on może ciśnienie utrzymać na listwie.
  • Poziom 15  
    Prześwit zaworu jest regulowany napięciem elektrycznym. Podając napięcie zmieniasz jego wysterowanie. A swoją drogą odradzałbym jazdę z zaślepionym zaworem. Trochę to ryzykowne.
  • Poziom 20  
    Przyjacielu nie rozumiemy się . Ten zawór jest czysto mechaniczny. wkręcany w listwę a kruciec połączony z przelewem żadna elektronika nim nie steruje. Boxer 2.2 HDI 2007 zawór nadmiarowy na listwie.

    Chodzi mi o pozyzje 16
  • Poziom 15  
    W takim razie zwracam honor. Mowa o jest o zaworze redukcyjnym ciśnienia :) Raczej powinien być zamknięty :)
  • Poziom 20  
    Nie o honor tu chodzi .Ci którzy wiedzą na tym forum siedzą cicho. Nie popuszcze dziadowi do puki go nie doprowadze do porządku . Ty jako jedyny bierzesz udział w tej dyskusji więc resztę będę pisał ci na PW Opisze ci jakie były objawy i jak się temat skończył w Angli śmiga pełno Transitów a to ten sam silnik wiec może ci się to przydać. pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Takie pytanie mam, a czy zaślepienie tego zaworu nie niesie skutków ubocznych? Borykam się z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach a ponoć ten zawór ma też znaczenie...
  • Poziom 36  
    fhukonrad napisał:
    Takie pytanie mam, a czy zaślepienie tego zaworu nie niesie skutków ubocznych? Borykam się z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach a ponoć ten zawór ma też znaczenie...


    W normalnej dynamicznej jeździe rzadko osiągane jest ciśnienie 1000-1100 bar , teraz pomyśl co się może stać kiedy w sposób niekontrolowany ciśnienie wzrośnie do 1500 a może wyżej ? I to co się dzieje zanim zareaguje sterownik a elementy wykonawcze wykonają polecenia
  • Poziom 11  
    Dokładnie... w końcu jakiś zespół ludzi uczonych wprowadził ów zawór by spełniał odpowiednie wymagania. Czytałem ten post z wielkim zdziwieniem i przyznam, że delikatnie byłem zdziwiony. No nic, słyniemy z robienia patentów ;)