Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zetor 5711 - podłączenie regulatora do alternatora

komar601 27 Feb 2013 14:43 22686 9
Wago
  • #1
    komar601
    Level 10  
    Witam,
    mam problem z podłączeniem zewnętrznego regulatora napięcia do alternatora w ciągniku Zetor 5711.
    Znalazłem schemat instalacji elektrycznej:

    Zetor 5711 - podłączenie regulatora do alternatora

    Niestety po podłączeniu nie działa.
    Zamieszczam schemat, w jaki sposób ja to podłączyłem:

    Zetor 5711 - podłączenie regulatora do alternatora

    Wszystko jest wykręcone z ciągnika i pospinane kablami tak jak na tym moim schemacie.
    Proszę o pomoc w podłączeniu tego.
  • Wago
  • #2
    andrzej0769
    Level 19  
    Kolego D+ ma być podłączone z drugiej strony kontrolki.W tym podłączeniu mogły paść diody wzbudzenia.
  • #3
    komar601
    Level 10  
    nie rozumiem w jaki sposób
  • Wago
  • #4
    andrzej0769
    Level 19  
    Kolego + akumulatora do kontrolki,drugi koniec kontrolki do 15/54 i D+ razem razem połączone,reszta dobrze.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Kolego + akumulatora do kontrolki,drugi koniec kontrolki do 15/54 i D+ razem razem połączone,reszta dobrze.M to masa tam nic nie podłączasz.
  • #5
    komar601
    Level 10  
    czy chodzi o coś takiego? xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Moderated By Błażej:

    Chodzi o zasadę umieszczania obrazków na forum!

  • #6
    andrzej0769
    Level 19  
    Tak tylko bez podłączenia do M regulatora,bo to jest dodatkowa masa alternator regulator.
  • #7
    komar601
    Level 10  
    jesli chodzi o takie coś to już chyba próbowałem i to nie bardzo działało http://img443.imageshack.xxxxxxxxxxxxxxxxx.jpg
    chyba że zacisk m zostawić w ogóle pusty?
    jeśli mógł byś to narysować jak to podłączyć?
    Moderated By Błażej:

    Ostatnie upomnienie. Kolejny źle zamieszczony obrazek równać się będzie konsekwencjom regulaminowym.

  • #10
    Andrzej Widok

    Level 11  
    Witam !
    Ludzie zacisk M to nie masa !!!
    To prawdopodobnie oznaczenie stare firmy PAL.
    'M " i "R" to oznaczenia odpowiednio DF i D+
    Proszę te oznaczenia dopasować do schematu i powinno działać.
    powodzenia :)