Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Technik Elektryk - Faber CK
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

bucząca tablica - tablica z bezpiecznikami buczy jaka przyczyna?

agent0030 27 Lut 2013 23:07 4128 4
  • #1 27 Lut 2013 23:07
    agent0030
    Poziom 2  

Jako, że jestem początkującym użytkownikiem forum chciałem się na wstępie przywitać:)
    Witajcie:)

Niedawno elektrycy robili mi przeniesienie liczników na zewnątrz budynku plus założenie tablicy z bezpiecznikami. Po robocie jednak pojawił się problem mam w domu przepływowy podgrzewacz wody AEG 19KW i kiedy go uruchamiam ( nie zawsze) tablica z bezpiecznikami zaczyna buczeć. Czasami buczy przez kilka sekund czasami dłużej, przestaje i po chwili ponownie buczy. Zawezwałem ekipę przyjechali wymienili zabezpieczenie z 21 na 30 ( nie znam się dokładnie tak powiedzieli) ale problem nie zniknął. Chciałem się poradzić bo do nich nie mam już siły co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Może ktoś mi coś podpowie? zabezpieczenie chyba dobre? kable twierdza, ze dokręcone a w tablicy bucz

a góry dziękuje

pozdrawiam
    Maniek

Proszę o zachowywanie zasad poprawnej polszczyzny i właściwej pisowni jednostek, symboli i nazw technicznych. Wielkość liter ma znaczenie! Zdanie zaczyna się wielką literą.
    [retrofood]

0 4
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • #2 27 Lut 2013 23:09
    DJ_Dexinter
    Poziom 27  

No niestety, my też nic nie poradzimy, bo tablica zaplombowana, bez uprawnień otworzyć sie nie da. Zostało tylko wzywanie elektryków. Najlepiej tych z zakładu elektrycznego, bo problem jest przy liczniku i to ich sprawa.

Bzdura. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, [retrofood]

0
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • #3 27 Lut 2013 23:14
    agent0030
    Poziom 2