Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SE k850i - Czarny ekran, jak przeinstalować softa

28 Lut 2013 20:51 2013 15
  • Poziom 9  
    Witam dostałem niedawno SE k850i uzywany i jest mały problem ma czarny ekran, z tego co czytałem moze to być wina softu i tu jest pytanie czy mogł by mi ktoś ładnie opisac jak w takim telefonie przeinstalować softa jestem zielony w tych tematach i nie mam pojecia jak sie to robi...
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Czarny to znaczy co? Zapala się i nic nie wyświetla czy wcale się nie uruchamia i jest czarny?
    Pobierz;SE Update Software
    > Skopiuj wszystkie dane
    > Wyjmij kartę pamięci
    > Wyjmij i włóż kartę SIM oraz !baterię!
    > podłącz kabel USB (Na wyłączonym telefonie)
    > Włącz telefon z wciśniętym klawiszem "C"
    > Po chwili w programie pojawi się informacja o zwolnienie klawisza "C"
    > Teraz tel. jest w trybie "Service" nic się nie wyświetla ale telefon działa!
    > Poczekaj na ściągnięcie aktualizacji
    > Jeżeli aktualizacja jest stara lub chcesz zrobić tylko "nakład" na system daj "Kontynuuj pomimo to"
    > Odczekaj chwilę telefon sam włączy się ponownie i będziesz musiał go skonfigurować
    Proces ten nie usuwa blokady sim-lock, nie tracisz gwarancji.
    Cała operacja musi odbywać się z włączonym oprogramowaniem SE Update (kabel zwykły USB z zestawu)
  • Poziom 9  
    Ekran zapala sie, lecz nic nie wyświetla, zaraz spróbuje przeinstalować :) jak na razie bardzo dziękuje :) Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Wgrałem softa i nic ekran dalej włącza się lecz nic nie pokazuje... Co to moze być ?
  • Poziom 40  
    Uszkodzony LCD. Musisz postawić inny.
  • Poziom 9  
    czyli jeżeli wymienie LCD bedzie wszystko ok tak?
  • Poziom 40  
    Nikt tego nie wie. Musisz podstawić na próbę.
  • Poziom 9  
    a czy istnieja inne możliwości takich zachowań telefonu?
  • Poziom 25