Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat B5 1,9 tdi 2001r. - traci moc

01 Mar 2013 12:48 3807 6
  • Poziom 2  
    Witam jestem początkujący i to mój pierwszy temat więc prosze o wyrozumiałośc. W moim passacie pojawił sie problem mianowicie traci moc przy około 110 km/h i jest strasznie zamulony, pomaga tyko zgaszenie i ponowne odpalenie samochodu. Problem pierwszy raz pojawił sie w tamtym roku, podłaczony komputer nie wykrył żadnych błędów i powiadziano mi że to pewnie turbina wymaga regeneracji, jednocześnie udzielono rady by spróbować "przegonić" samochód i to może pomóc. Wiec pojechałem na dorby odcinek drogi, posłuchałem się rady i to zadziałało, problem sie wiecej nie pojawił. Niestety po zimie znów nawrócił i chciałbym sie spytać czy waszym zdanienie to napewno winna trubiny czy może jakieś złączki badź przewodu. Pytam gdyż ta regeneracja troche kosztuje, i chciałbym miec pewność że ona pomoże.
  • Poziom 26  
    Sprawdz zaworek n75 to czesta usterka w tym motorku.
  • Poziom 2  
    Dzięki. A czy to możliwe by ten zawór miał takie naloty, że przestał na pewien okres a potem znów zaczął.
  • Poziom 26  
    Tak , po prostu sie zacina , najlepiej go wymienić , ale zwykle vag go widzi.
  • Poziom 35  
    Z opisu usterki wynika, iż (chyba) bez czyszczenia turbiny się nie obędzie.
  • Poziom 14  
    Staszek49 ma rację. Ilu to konny passat jest? Pewnie zapieczona kierownica w turbinie z tego co piszę na to wygląda.

Dodano po 6 [minuty]:

w tym poście:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2382974.html
    Pati dokładnie opisuje jak można ''uleczyć'' turbinkę bez wyjmowania jej.
    Choć sam osobiście radziłbym ją wyjąć i wyczyścić. Ale decyzje sam musisz podjać
  • Poziom 2