Objawy takie są zazwyczaj spowodowane trzema przypadkami:
1. Uszkodzony przepływomierz (zazwyczaj powodem jest instalacja gazowa, lecz nie zawsze - wiek auta również się do tego przyczynia).
2. "Lewe powietrze" od filtra powietrza do INJECTION (wtrysku), bo takowy chyba posiadasz (ale ten objaw tyczy się również i wersji gaźnikowej, bo nie chodzi o sposób zasilania silnika w paliwo, lecz o "lewe powietrze" w układzie doprowadzania powietrza pod ciśnieniem).
3. Zbyt mało płynu chłodzącego w układzie chłodzenia. Nie tylko trzeba sprawdzić i dolać do zbiorniczka wyrównawczego, ale przede wszystkim należy zbadać poziom płynu w chłodnicy. Jeśli było go znacząco za mało, należy odpowietrzyć po dolaniu układ. Od tej właśnie potencjalnej usterki bym zaczął poszukiwania. Pewnym dodatkowym objawem z zapowietrzonym układem lub/i zbyt małą ilością cieczy chłodzącej jest słabe ogrzewanie w kabinie auta. Wtedy może być uszkodzony termostat (tania sprawa) lub właśnie brak cieczy lub zapowietrzony układ.
Więcej o w/w usterce możesz znaleźć tutaj:
Ogrzewania, odpowietrzanie, termostat, itp.
Więcej na temat Twojego silnika znajdziesz:
http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/HONDA_778.html