Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C6 - sterownik MMI 2G HIGH potrzebny DUMP flashy.

mbectb 02 Mar 2013 17:28 4023 5
  • #1 02 Mar 2013 17:28
    mbectb
    Poziom 20  

    Poszukuje DUMP flashy ze sterownika MMI 2G do audi A6/Q7 dokladnie sa tam dwa uklady 29LV651UE zaraz obok procesora. Dodatkowo przydac moze sie takze zrzut eeproma AT64A (zaraz przy wyjsciu LVDS) klient ubil sterownik usilujac wgrac uaktualnienie a mial uszkodzony czytnik cd.

    Model sterownika : 4E0 035 729
    Software : 4F0 910 731

    Z gory dzieki za ewentualna pomoc.

    0 5
  • #2 03 Mar 2013 09:53
    adrian1201
    Poziom 29  

    Ale to co radio calkiem zimne?

    0
  • #3 04 Mar 2013 01:05
    mbectb
    Poziom 20  

    Uruchamia sie w trybie bootloadera I wola o aktualizacje z plyty CD. Problem w tym ze czytnik cd jest uszkodzony wiec nie ma jak wgrac a nie usmiecha mi sie kupowac czytnika tylko po to zeby zrobic ten update.

    Pozdrawiam

    0
  • #4 13 Mar 2013 20:14
    lanosgt
    Poziom 1  

    Wszystko zalezne od wersji oprogramowania ....... zmienisz i moze sie eeprom rozjechac :(

    w eepromie masz komponenty jak go zmienisz to wizyta w ASO na dokodowanie do systemu .... sterownika mmi

    podeslij kosci i napisz jaka wersja softu cię interesuje taką zaimplementuje

    lub pozycz od kogos zmieniarke dokoncz aktualizacje i tyle

    0
  • #5 01 Kwi 2013 10:42
    damiand63
    Poziom 2  

    Witam
    Flashowalem mmi high 3g hdd i koniec czarno
    Da sie coś z tym zrobić?

    Tylko proszę bez nauk typu nie wiesz nie próbuj bo to nie pierwszy raz
    i zawsze się udawało

    0
  • #6 01 Paź 2013 02:42
    czaderx
    Poziom 14  

    Witam. Dzis trafila do mnie c6 po update softu. Niestety nic nie dziala nie daje sie uruchomic czy ma ktos wsad do 3g?

    0
  Szukaj w 5mln produktów