Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G 2.2 DTI - Pompa wtryskowa - auto nie pali brak błędów.

Bartek890130 02 Mar 2013 22:48 2784 7
  • #1 02 Mar 2013 22:48
    Bartek890130
    Poziom 13  

    Witam Serdecznie!

    Auto jak w temacie problem tego typu : Odpalony samochód przejechane ok 15km zgaszony i po chwili nie szło już go odpalić mimo usilnych prób. Po scholowaniu na warsztat popuściłem rurki od wtrysków, podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiła się ropa i po ok 10s auto odpaliło. Diagnoza komputerem - brak błędów. Jazda autem i wszystko ok (przysp. brak dymienia itp.) Auto zgasiłem i po dosłownie paru sekundach chciałem odpalić i mimo kręcenia rozrusznikiem auto odpaliło dopiero po parenastu sekundach piłowania rozrusznikiem. i tak za każdym razem. Próba odpalenia na plaka też nic nie daje. Auto chodzi na plaku a po odjęciu plaka gaśnie. Z tego co zauważyłem żadnych wycieków nie ma, przelewy szczelne, filtr w porządku.
    Podejrzewam pompe ale czy słusznie? Czy to może być objaw uszkodzenia mechanicznego pompy czy samej elektroniki?
    Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i porady.

    0 7
  • #2 02 Mar 2013 22:54
    rob4028
    Poziom 25  

    Bartek890130 napisał:
    Podejrzewam pompe ale czy słusznie? Czy to może być objaw uszkodzenia mechanicznego pompy czy samej elektroniki?

    Przebieg około 180 000-normalne.
    objaw uszkodzenia mechanicznego pompy czy samej elektroniki?-a co to ma za znaczenie?
    Pompa do regeneracji!.

    0
  • #3 02 Mar 2013 23:13
    bodzio012
    Poziom 32  

    Jeśli napisałeś że przelewy szczelne to wymieniałeś czy tak sądzisz bo to duża różnica?

    0
  • #4 03 Mar 2013 00:01
    Bartek890130
    Poziom 13  

    bodzio012 napisał:
    Jeśli napisałeś że przelewy szczelne to wymieniałeś czy tak sądzisz bo to zajebista różnica?


    Wymieniałem

    Przebieg 110 000 km.

    Regeneracja pompy to koszt paru tysi... A jak wygląda z używaną? Czy w tej pompie jest immo? Czy sama wymiana wystarczy czy trzeba jeszcze "douczyć" pompę do sterownika silnika?

    0
  • #5 03 Mar 2013 06:48
    misiek-888
    Poziom 33  

    To odłącz , zaślep przelw i sprawdź czy sytuacja sie powtarza . Jeśli nie to szukaj przyczyny pod pokrywą zaworów.

    0
  • #6 03 Mar 2013 16:12
    Doktorr
    Poziom 34  

    ściąg wtyczkę czujnika temperatury i zobacz czy odpala ( jeśli odpala to wcale nie znaczy , że uszkodzony czujnik)

    0
  • #7 07 Mar 2013 23:44
    Bartek890130
    Poziom 13  

    Na tą chwilę po wymianie przelewów i filtra na zimno odpala normalnie ale po osiągnięciu ok 90 stopni dłużej kręci - po odpięciu czujnika odpala na ciepłym ok. Co dalej z tym fantem? Jakieś podpowiedzi? Czy to jest objaw siadającej pompy?

    0
  • #8 08 Mar 2013 06:28
    misiek-888
    Poziom 33  

    Podnieś dawke rozruchową.

    0