Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opinie na temat tabletów firmy GOCLEVER - jakość, możliwość podłączania urządzeń

03 Mar 2013 11:40 36036 57
  • Poziom 8  
    Zamierzam kupić mojemu ojcu tablet do 650zł . Trochę poszperałem i znalazłem http://allegro.pl/tablet-goclever-r106-10-1-ips-2x1-6g-bluetooth-8gb-i3067778143.html parametry wygadają bardzo dobrze jak na ta cenę ale nie wiem czy nie rozpadnie mu się to w rękach albo czy też działanie będzie zostawiać wiele do życzenia.Co myślicie?? Może jakieś lepsze propozycję (9.7-10.1)??

    Dodano po 1 [minuty]:

    A i zapomniał bym , jak jest z podłączaniem do tabletu dysk zewnętrzny (bez zasilania zewnętrznego)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    Znajomy, który ma w ofercie tablety tej firmy, mówi, że ok 70-80% wraca do serwisu.
    Natomiast serwis producenta bardzo się ociąga.

    Ogólnie kupując tablet, szczególnie z tańszych modeli, brandowanych chinek, nie możesz niestety liczyć na to, że będzie to sprzęt bezawaryjny.
  • Poziom 8  
    diseasekowalski napisał:
    Znajomy, który ma w ofercie tablety tej firmy, mówi, że ok 70-80% wraca do serwisu.
    Natomiast serwis producenta bardzo się ociąga.


    Zgadzam się. Dziewczyna kupiła tablet GoClever Tab R105BK i już po kilku dniach musiała oddać do serwisu, gdyż bateria w ogóle nie "trzymała". Naładowana 100% po włączeniu tabletu wyłączał się po ok 2-3 min i bez ładowarki już się nie włączył. Oddała do sklepu, w którym kupiła (Patrox Częstochowa) i gościu jej powiedział, że czas naprawy to 1-2 tygodnie. Tablet został oddany do serwisu 5 kwietnia br. Po trzech tygodniach poszliśmy z dziewczyną do Patroxa żeby dowiedzieć się jak wygląda sprawa. Otrzymaliśmy odp., że serwis firmy GoClever zasłania się swoimi prawami i na naprawę ma do 21 dni ROBOCZYCH. Jak nam pan w sklepie policzył wyszło mu, że tablet powinien wrócić z naprawy gdzieś w połowie maja (ze względu na weekend majowy). W piątek (17.05.13) dziewczyna zadzwoniła do sklepu, żeby zapytać czy można już odebrać tablet. Otrzymała odpowiedź, że firma GoClever czeka na części do tego tabletu i trzeba poczekać jeszcze jakieś 2 tygodnie... Oczywiście te 21 dni, które mają na naprawę już minęło... Dziewczyna ma już dość czekania na tablet, za który dała prawie 800 zł i po kilku dniach musiała oddać do serwisu, gdzie wymieniają baterie przez 2 miesiące. Po prostu jedna wielka KPINA i niedbalstwo o klienta.

    Mam jeszcze takie pytanie: Czy w opisanym przypadku można się ubiegać o zwrot pieniędzy?
  • Poziom 35  
    Ubiegać się można ale raczej nic to nie da.
  • Poziom 14  
    ja też odradzam tą firmę ,
    U mnie były problemy z ładowarką i tu mój błąd po 1 dniu zabawy z nowym urządzeniem musiałem całość wysłać do serwisu . Po 40 dniach roboczych wrócił ale uszkodzony mikrofon i wyświetlacz ma czarne kropki - powiększają się .

    Odradzam tą firmę goClever - rozmów z serwisem nie będę cytował bo były nie cenzuralne , tym bardziej że przeciągają naprawę o następny miesiąc - nie radzą sobie z ilością awarii .
    - panie mają standardowe formułki nie zależnie od sytuacji , tym bardziej że różnice cenowe są bardzo małe (150-400zł) w porównaniu np do samsunga .

    już nie wspomnę o zawieszaniu się urządzenia ( nie można go obudzić ) pomaga twardy reset wciskany igłą z tyłu
  • Poziom 10  
    Do użytkownika kubapako
    Dobrze byłoby gdybyś opisał jak się sprawa zakończyła.
    Firma PATROX nie czekając na serwis Goclever wzięła reklamację na siebie i dbając o klienta i własną markę, dała klientce drugi nowy tablet, a o reklamowany walczyła dalej z firmą Goclever. Warto to zaznaczyć, bo takie działanie wpływa korzystnie na wizerunek firmy PATROX.

    Z poważaniem
  • Poziom 8  
    expres napisał:
    Dobrze byłoby gdybyś opisał jak się sprawa zakończyła.

    Oczywiście firma PATROX zachowała się bardzo profesjonalnie i zadbała o klienta dając drugi tablet, nie czekając na serwis GoClever. Ogromny plus dla PATROXa za tę sytuację. Drugi tablet do tej pory spisuje się dobrze. Mam nadzieję, że tak pozostanie i nie będzie musiał trafić do "serwisu" GoClever.
  • Poziom 9  
    diseasekowalski napisał:
    Znajomy, który ma w ofercie tablety tej firmy, mówi, że ok 70-80% wraca do serwisu.
    Natomiast serwis producenta bardzo się ociąga.

    Ogólnie kupując tablet, szczególnie z tańszych modeli, brandowanych chinek, nie możesz niestety liczyć na to, że będzie to sprzęt bezawaryjny.


    Również nie polecam formy Goclever, chyba, że chcesz próbować szczęścia czy trafisz na bezawaryjny model. Kiedyś pracując w pewnej firmie, sprzedawało się tego dużo, ludzie brali, bo tanie, ale niestety często wracały do serwisu. Z serwisu wracali do mnie 3 razy ten sam model, z klejonym wyświetlaczem, za każdym razem źle sklejony, odpadał - ale uwaga: przy drugiej naprawie dali rysik do tabletu.
  • Poziom 1  
    Obiecałam sobie że o firmie GOclever napisze na każdym tematycznym forum jakie znajdę. I oto jestem. Kupiłam urządzenie Nanodroid X1 które od początku było nie sprawne (raz na kilkanaście minut obraz zanikał na kilka sekund) ale nie chciało nam się go wysyłać i tak sobie oglądaliśmy. Pewnego dnia ( po 2 miesiącach użytkowania) sprzęt się po prostu więcej nie włączył. Odesłaliśmy go na serwis i się zaczęło . Na naprawę jest 21 dni ROBOCZYH ( czyli miesiąc) koło 20 dnia zaczęłam do nich dzwonić okazało się że urządzenie nie da się naprawić i oddadzą pieniądze i mają na to kolejne 30 dni ROBOCZYCH. Po 30 dniach dostałam protokół o nienaprawialności a teraz kolejny miesiąc czekam żeby mi sklep oddał pieniądze. Czyli serwis GOclever aby stwierdzić że urządzenia nie da się naprawić potrzebuje 30 dni 0.0 w między czasie nie raczyli my wysłać nawet maila że sprawa się przedłoży. Nie wiem czy wiecie ale urządzenia produkuje się w chinach. Wniosek: nie nadążają naprawiać chińskiego chłamu.
  • Moderator Programowanie
    Shana12 napisał:
    Obiecałam sobie że o firmie GOclever napisze na każdym tematycznym forum jakie znajdę. I oto jestem. Kupiłam urządzenie Nanodroid X1 które od początku było nie sprawne (raz na kilkanaście minut obraz zanikał na kilka sekund) ale nie chciało nam się go wysyłać i tak sobie oglądaliśmy. Pewnego dnia ( po 2 miesiącach użytkowania) sprzęt się po prostu więcej nie włączył. Odesłaliśmy go na serwis i się zaczęło . Na naprawę jest 21 dni ROBOCZYH ( czyli miesiąc) koło 20 dnia zaczęłam do nich dzwonić okazało się że urządzenie nie da się naprawić i oddadzą pieniądze i mają na to kolejne 30 dni ROBOCZYCH. Po 30 dniach dostałam protokół o nienaprawialności a teraz kolejny miesiąc czekam żeby mi sklep oddał pieniądze. Czyli serwis GOclever aby stwierdzić że urządzenia nie da się naprawić potrzebuje 30 dni 0.0 w między czasie nie raczyli my wysłać nawet maila że sprawa się przedłoży. Nie wiem czy wiecie ale urządzenia produkuje się w chinach. Wniosek: nie nadążają naprawiać chińskiego chłamu.

    Drogi kolego, ale z tego co kolega pisze, to to jest raczej wina sklepu w którym urządzenie było zakupione a nie samej firmy Goclever.
  • Poziom 11  
    Mam nawigację GC 5065 FMBT już chyba 5 lat i powiem, że jest bdb. Odbiornik GPS błyskawica, reszta też całkiem dobrze się spisuje. Zasugerowany tym kupiłem tablet M 713g. O ile ekran , dotyk, Wi-Fi ładowanie aplikacji ze sklepu naprawdę niezłe, to niestety odbiornik GPS totalna kupa. Ma też wbudowany moduł 3G i też całkiem sprawnie. Sprzedałem i kupiłem używany Samsung Galaxy Tab 2 z 3G. Zalezało mi na dobrym GPS, i się nie zawiodłem. Przy otwartym oknie fixa łapie nawet w mieszkaniu. Na zewnątrz są to sekundy, i co ważne stabilnie. pozdr
  • Poziom 9  
    Goclever to chyba nie jest super pod względem jakości marka, przynajmniej tak mi się wydaje.
    Moderowany przez arnoldziq:

    Drogi kolego.
    Jeszcze jeden post ze strony kolegi, który nie bezie zawierał jakiejś sensownej treści i nie zawaham się zablokować koledze pisanie na tym forum.
    Skoro wyraża kolega jakieś opinie, a już zwłaszcza tak kategoryczne, to warto napisać skąd te opinie pochodzą.

  • Poziom 1  
    TRAGEDIA NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA Kupiłem- błąd,po 2 miesiącach zmarł wiec serwis,po 3 tygodniach powrócił -zadowolenie naprawiony soft ale ciemność na matrycy tylko dżwięk słychać,no to do serwisu po trzech tygodniach wrócił hura działa ale,ale przyciski vol i back nie działają do serwisu na 3 tygodnie obiecano wymianę na nowy lecz niedouczony głupio-chytry serwisant stwierdził że usterki nie ma hmm skoro nie ma usterki to czemu nie obciążono mnie kosztami przesyłki....coś tu nie tak dostali troche oszustów,h..uw itp znając życie naprawili ale zeby nie wymieniać na nowy to stwierdzili brak usterki teraz ciąg dalszy po 3godz. pracy znowu zmarł wiec było ostro zadzwoniłem do sekretariatu serwisu opisałem wszystko i chciałem rozmawiać z prezesem ale to tchórz i chyba mu dupa sie przykleiła do fotela bo nie chciał ze mną rozmawiać....sorki ale też jestem prezesem i z każdym człowiekiem,kontrahentem,osobą przypadkową rozmawiam bez względu na to kim jest i w każdej sprawie....i o dziwo po 20 min od telefonu otrzymałem wiadomość że nastąpi wymiana sprzętu na nowy....zobaczymy czas pokaże
  • Poziom 39  
    Kolega z pracy ostatnio kupił - w Komputroniku i dzień po zakupie stwierdził tyle wad, że postanowił go wysłać na gwarancję - miesiąc minął, status urządzenia cały czas w naprawie - drugi też kupił wcześniej (około pół roku temu) i sprzęt 3 razy był w serwisie - szkoda kasy i czasu na taką chińszczyznę.
  • Poziom 1  
    Nic nie kupujcie od Goclever! Serwis tej firmy to kpina - byłam posiadaczką tableta przez pół roku, po czym przestał się ładować. W procesie reklamacyjnym serwisant stwierdził, że sprzęt był rozkręcany, są zerwane plomby wewnętrzne i brakuje nawet jakiejś śrubki! To czyste chamstwo - aby wymigać się od naprawy robią ze mnie kombinatora, a sprzęt NIGDY nie był rozkręcany. Zresztą komu normalnemu przyszłoby do głowy rozkręcać sprzęt, który jest na gwarancji??? Ta firma "kup, zapłać i nic od nas nie chciej" jest u mnie na czarnej liście, nikomu nie polecam!
  • Poziom 35  
    koala106 napisał:
    Kolega z pracy ostatnio kupił - w Komputroniku i dzień po zakupie stwierdził tyle wad, że postanowił go wysłać na gwarancję - miesiąc minął, status urządzenia cały czas w naprawie - drugi też kupił wcześniej (około pół roku temu) i sprzęt 3 razy był w serwisie - szkoda kasy i czasu na taką chińszczyznę.


    Ile wad? Jakby było mniej wad, np o 2-wie, to by nie wysyłał na gwarancję?
    Co było wadliwe? Jakie to były wady?
    Nie lepiej było oddać w sklepie skoro dzień po zakupie stwierdził tak dużo wad?
  • Poziom 39  
    Próbował oddać, jednak komputronik stwierdził, ze jak oni na gwarancji odeślą, to tylko wydłuży procedurę, co do wad to M.in. aparat działał jak chciał, co chwila komunikaty o zatrzymaniu aplikacji, wifi rozlaczajace co chwila etc. W tej chwili kupil sobie ipada mini i zapomniał o problemach.
  • Poziom 2  
    Nie za bardzo wiem co zrobić, chcę kupić elipso 71 ale po tych złych opiniach mam wielkie obawy. Serwis jak serwis, mają 30 dni na naprawę, rozumiem zażenowanie użytkowników bo sama miałam trefny produkt, nie tablet a telefon i oddawany był na gwarancję z 6 razy, złości co niemiara a kasa poszła w błoto.

  • Poziom 43  
    koala106 napisał:
    komputronik stwierdził, ze jak oni na gwarancji odeślą, to tylko wydłuży procedurę


    Klienta to nie interesuje. Sprzedawca ma obowiązek przyjąć sprzęt.

    koala106 napisał:
    szkoda kasy i czasu na taką chińszczyznę


    95% sprzętu elektronicznego jest robione w Chinach, nie mam pewności do apple ale tomtom na 100%. Kwestia jakie normy firma sama sobie narzuca przy kontroli towaru ze swoim logo.

    Z serwisem GC miałem kontakt kilka lat temu i było bez zgrzytów - możliwe że spadek jakości urządzeń ciągnie za sobą pogorszenie jakości obsługi przez serwis.
  • Poziom 39  
    Oczywiście, ze ma obowiązek, z tym, że jak serwis goclever jest door to door to sklep robi tylko jak pośrednik. Apple tez produkuje w Chinach, pisze właśnie z iPada i jest jak byk assembled in China:) goclever jak widać nie przywiązuje takiej uwagi do wykonania jak Apple, czy tomtom, No, ale to zupełnie inna półka cenowa.

  • Poziom 43  
    koala106 napisał:
    z tym, że jak serwis goclever jest door to door to sklep robi tylko jak pośrednik


    Nie ma znaczenia. Sklep też ma drzwi.

    koala106 napisał:
    goclever jak widać nie przywiązuje takiej uwagi do wykonania jak Apple, czy tomtom, No, ale to zupełnie inna półka cenowa.


    Zawsze coś za coś. Lepiej kupić raz a drożej niż dwa razy taniej, bo to taniej i tak wyjdzie drożej.

  • Poziom 43  
    koala napisałeś:
    koala106 napisał:
    Próbował oddać, jednak komputronik stwierdził, ze jak oni na gwarancji odeślą, to tylko wydłuży procedurę

    czyli już był u sprzedawcy a sprzedawca sprytnie go zbył. Nie ma znaczenia gwarancja d2d. Czas reklamacji jest taki sam. Jeśli nie minęło 6 miesięcy to powołujesz się na rękojmię i wady ukryte.
  • Poziom 39  
    Widzę, że dyskusja odbiegła od tematu i zaraz stanie się akademicką dyskusją na temat pojęć rękojmi i gwarancji zawartych w kodeksie cywilnym. W Biedronce dla przykładu reklamując urządzenia Goclevera - a sprzedali ich mnóstwo nie masz jakichkolwiek problemów - ze zwrotem pieniędzy również. Komputronik ma beznadziejną politykę na klienta i chce go spławiać kierując do serwisu producenta - jak dla mnie dno i 100 metrów mułu. A wracając do tematu nie było to moje urządzenie i stwierdziłem w poprzednich postach jak wyglądało to z mojej perspektywy, od siebie na temat Goclevera mogę dodać tylko tyle, że dla mnie to już po wsze czasy będzie firma kojarząca się z badziewnymi urządzeniami, które jak się trafi egzemplarz to będą działać (sprzedałem mnóstwo Gocleverów i seria 5066 i 5010 była praktycznie bez reklamacji), a jak nie masz szczęścia to niekończące się problemy. Świadczy to raczej o producencie, który nie przykłada uwagi do jakości produktów, które sprzedaje, tylko idzie na ilość, wiedząc, że przy takiej niskiej cenie i tak znajdą się klienci, a serwis ma przy okazji roboty i zbytnio się nie wysila patrząc na sposób i tempo załatwiania reklamacji.
    Zobacz jak działa serwis Tomtoma - zakładasz zlecenie - oddzwaniają, konsultują, jak stwierdzą, że jest wymagany serwis generują RMA i list do kuriera. Paczka jest wysyłana na ich koszt do Holandii, a tempo naprawy jest kilkukrotnie szybsze niż w "serwisie" Goclevera, który jest w Polsce. Wysyłałem już kilka urządzeń do Tomtoma i nigdy naprawa nie trwała dłużej niż 2 tygodnie z przesyłką, spróbuj uzyskać taki czas w Gocleverze...
    Tak więc widać, która firma stawia na jakość, a która na ilość...
    O serwisie Apple nie wspomnę - będąc za granicą bez jakichkolwiek paragonów, pudełek czy akcesorii potrafią załatwić reklamację od ręki.
  • Poziom 1  
    Witam .
    Pracuje w sklepie jako sprzedawca między innymi tabletów. I każdemu kto zamierza kubić tablet goclewera radzę zastanowić się dwa razy czy nie lepiej kupić tabletu innego producenta. Wszyscy wiedzą że 95% elektroniki produkuje się w chinach. Jednak nie w tym tkwi problem, chińskie produkty też potrafią być solidne i dobre jakościowo. A jeżeli firma Goclever zamawia tablet za 10$ to chiński producent wykona go za 10$. A oszczędny Polak kupi go w hipermarkecie za 200 zł.
    Więc zastanów się drogi forumowiczu czy masz tyle czsu , stalowe nerwy i czy lubisz urzerać się z pracownikami serwisu. W/w pracownik jest zawalony robotą , nie może się wyrobić z terminem i od każdego petenta dostaje opieprz.

    Tablety Goclever polecam emerytom, oni mają dużo czasu i są zahrtowani przez życie :) <----- to tylko żart !
  • Poziom 8  
    Korzystałem z GoClever r974.2, na serwisach z opiniami i blogach o technowinkach czy gadżetach rozpływali się w zachwycie nad tabletami goclever i dlatego kupiłem. Ale jak przeglądam fora to dochodzę do wniosku ,że opinie chyba są napisane przez osoby które nie korzystały z tabletu goclever.

    Napewno tablet jest w miarę szybki, i bateria przy ściemnionym wyświetlaczu wytrzyma z 4 godziny (jeśli blisko jest nadajnik wifi), ale niestety wiesza się i często musiałem skorzystać z aplikacji do zamykania procesów.

    Moja opinia o Goclever = ciągłe problemy. Już na początku zdziwił mnie kabel do ładowarki który był twardy jak drut, a wtyk bardzo cienki a w dodatku nie łamany (jak do laptopów) tylko prosty. Bardzo szybko się wyrobił i niestety teraz ładuje tylko w jednej pozycji (Trzeba kabelek przygnieść i włożyć do gniazda aby czasem nie drgnął) ponieważ przez to ,że jest taki twardy to po włożeniu pracuje czyli odgięty drut próbuje wrócić do pierwotnej pozycji.

    Przez miesiąc 4 razy musiałem kasować pamięć tabletu i wgrywać od nowa całe oprogramowanie, za każdym razem tracąc wszystkie dane. Tablet często się wiesza bez powodu, co jest szczególnie uciążliwe jak np. wypełnia się formularz zamówienia na stronie www itd. Wyświetlacz podczas ładowania mruga i nie da się pracować podczas ładowania. Tablet sprzedałem (jako uszkodzony) bo niestety nie dało się z niego korzystać.

    Słyszałem opinie ,że to wina androida itd. Nieprawda, winą jest kiepska myśl techniczna lub komponenty wykorzystane do produkcji czyli procesory, pamięci itd. Albo obie rzeczy naraz. A dlaczego wiem ,że to nie wina Android, ponieważ korzystam obecnie z 2 urządzeń globalnej marki na android i nie ma z nimi żadnego problemu!!
  • Poziom 1  
    Mam podobnie złe doświadczenie z serwisowaniem tabletu przez ten serwis.Czas naprawy to skandal(nadal nie naprawiony,dziś odebrałem-jutro wysyłam drugi raz)Nawigacja Goclevera działa bez problemu,natomiast tablety to totalny szmelc.Pierwszy tablet kupiłem córce na komunię z Biedronki,trzy razy się właczył,4 już nie,ale jak to w biedronce kaskę oddali od ręki.Poszedłem kupić kolejny z MIX-a,wytrzymał niecały rok,teraz po oddaniu do naprawy w sklepie w końcu po dwóch miesiącach cierpliwego oczekiwania,po naładowaniu baterii do fula,odpalam przeglądarkę i po 7 minutach znów się wyłacza.Do tego na wyświetlaczu ma jakiś dziwny defekt,którego wcześniej nie było.Jak ktoś chce mieć problemy,to niech kupuje ten szmelc,bo ja już nigdy nie spojrzę na to badziewie,tak jak większość ludzi którzy popełnili ten błąd i teraz dobrze że ostrzegają o tym innych.[/b]