Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault laguna 97r. 2.0 8V+LPG - Ciężko pali na benzynie

Robert2332 03 Mar 2013 16:00 5925 14
  • #1 03 Mar 2013 16:00
    Robert2332
    Poziom 6  

    Hej. Mam taki problem. Mam renault lagune 2.0 8V+LPG. Ciężko pali mi na benzynie zimna czy ciepła.Po odpaleniu nie trzyma obrotów i gaśnie, chyba że przytrzymam pedał gazu. Na rozgrzanym silniku jest trochę lepiej ale nie wiele. Już wymieniłem silniczek krokowy,przewody, świece, filtr paliwa i nadal nie zauważyłem jakichkolwiek zmian. Byłem też na komputerze ale bez żadnego wyniku. Proszę o pomoc i porady.

    1 14
  • Fibaro
  • #2 03 Mar 2013 16:30
    leonek4
    Warunkowo odblokowany

    Sprawdź ciśnienie paliwa. Na gazie wsio oki?

    0
  • Fibaro
  • #3 03 Mar 2013 17:31
    Robert2332
    Poziom 6  

    Na gazie jest trochę lepiej, rzadziej gaśnie,ale po puszczeniu gazu obroty też mocno spadają. Chociaż nie zawsze. Po odpaleniu na benzynie czuć paliwo.

    Dodano po 31 [sekundy]:

    A jak sprawdzić to ciśnienie paliwa? Mogę zrobić to sam?

    1
  • #4 03 Mar 2013 19:09
    leonek4
    Warunkowo odblokowany

    Podłącz manometr.

    0
  • #5 03 Mar 2013 20:32
    ryngo12
    Poziom 9  

    Jak czuć paliwo to sprawdź czy nie cieknie, może lewego powietrza łapać.
    A długo ten gaz w samochodzie jest może wtryski zaszły nagarem.

    0
  • #6 03 Mar 2013 20:59
    Robert2332
    Poziom 6  

    Gaz mam 2 lata.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Dzięki za poradę jak sprawdzę to się odezwę.

    0
  • #7 04 Mar 2013 20:57
    Robert2332
    Poziom 6  

    Z ciśnieniem wszystko ok , wtryski też są dobre. Kurde już nie wiem co z nim jest:/

    0
  • Fibaro
  • #8 06 Mar 2013 17:07
    Robert2332
    Poziom 6  

    Czy ktoś wie czy po odłaczeniu czujnika temperatury powinna nastąpić jakaś zmiana w pracy silnika ?? Bo mój pracuje tak samo z podpiętym czujnikiem jaki i odpiętym

    0
  • #9 07 Mar 2013 09:13
    CENTURION_ALARMY
    Poziom 21  

    Sprawdż:
    1. Czujnik temperatury - tam sa 2 czuje sprawdż ten od tyłu termostatu nie od dołu.
    Po wypięciu z tego co pamiętam obrotki beda na 700 jak by silnik był ciepły, zakładaj tam zworkę i obroty powinny skoczyc do 1100. Albo odwrotnie, niepamiętam.
    2. Czujnik połozenia wału korbowego, masz go na 2 srubach nad kołem zamachowym, połóczenie skrzyni i silnika, wykręć i wyczyśc, zmierz wartosć i porównaj z "Sam naprawiam"
    4. Padła któraś z cewek wysokiego napiecia albo kable masz juz do du..y.

    Masz ten sam silnik co ja F3R przerabiałem juz to za kazdym razem objaw ten sam ale inny element walnięty.

    0
  • #10 07 Mar 2013 18:54
    Robert2332
    Poziom 6  

    Dzięki za odp . A powiedz mi o co Ci chodzi z tym założeniem tej zworki?

    0
  • #11 08 Mar 2013 07:33
    CENTURION_ALARMY
    Poziom 21  

    masz na termostacie 2 czujniki temperatury, jeden jest od wskaźników a drugi steruje praca kompa, silnik wie kiedy jest zimny i dawkuje tak paliwo, może nie wprost bo jest kilka czynników. Jak wypniesz wtyczke i do wtyczki w wiazce wstawisz kawałek druta pomiedzy tymi dwoma pinami to zadasz mu jakby był zimny, ja robiłem przez potencjometr i krecąc zmieniałem te obroty.
    Tylko jak mówie niepamietam czy załozyc zworę czy wypiąć wtyczkę już.
    Pozatym weź miernik i zmierz jaka opornośc jest na czujniku temperatury i porównaj z Sam naprawiam, tam sa podane wartości dla danej temperatury.

    0
  • #12 10 Mar 2013 10:31
    Robert2332
    Poziom 6  

    Zmierzyłem tą oporność , powiedz mi gdzie w tym Sam Naprawiam mam poszukać tych wartości bo nie mogę tego znalesc

    0
  • #13 10 Mar 2013 18:42
    Robert2332
    Poziom 6  

    Na moim mierniku rezystancja czujnika temperatury pokazała 9,45 i nie wiem czy raz dobrze ja zmierzyłem a dwa czy to dobry pomiar. Proszę o odpowiedź bo nie wiem co mam robić z tym autem

    1
  • #14 14 Mar 2013 15:31
    CENTURION_ALARMY
    Poziom 21  

    wepnij spinacz w kabel czujnika i sprawdz jak się zachowa czy obroty skoczą.

    1
  • #15 20 Lis 2013 15:51
    norway1970
    Poziom 2  

    Upss, ludzie zacznijcie od podstaw.To wina czujnika temperatury (są dwa a ten który trzeba wymienić jest z przodu silnika) Czujnik sprawdzisz tylko na zimnym silniku bo jak jest ciepły to oszukuje o kilka stopni i komputer podaje za małą dawkę paliwa.Ludzie wymieniają wszystko jak leci (kable , swiece ) o znawcach silniczka krokowego nie wspomnę a wystarczy wymienić ten czujnik za 36-45 zł i po problemie.

    -2
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo