Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault laguna 97r. 2.0 8V+LPG - Ciężko pali na benzynie

03 Mar 2013 16:00 6822 14
  • Poziom 8  
    Hej. Mam taki problem. Mam renault lagune 2.0 8V+LPG. Ciężko pali mi na benzynie zimna czy ciepła.Po odpaleniu nie trzyma obrotów i gaśnie, chyba że przytrzymam pedał gazu. Na rozgrzanym silniku jest trochę lepiej ale nie wiele. Już wymieniłem silniczek krokowy,przewody, świece, filtr paliwa i nadal nie zauważyłem jakichkolwiek zmian. Byłem też na komputerze ale bez żadnego wyniku. Proszę o pomoc i porady.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 29  
    Sprawdź ciśnienie paliwa. Na gazie wsio oki?
  • Poziom 8  
    Na gazie jest trochę lepiej, rzadziej gaśnie,ale po puszczeniu gazu obroty też mocno spadają. Chociaż nie zawsze. Po odpaleniu na benzynie czuć paliwo.

    Dodano po 31 [sekundy]:

    A jak sprawdzić to ciśnienie paliwa? Mogę zrobić to sam?
  • Poziom 9  
    Jak czuć paliwo to sprawdź czy nie cieknie, może lewego powietrza łapać.
    A długo ten gaz w samochodzie jest może wtryski zaszły nagarem.
  • Poziom 8  
    Gaz mam 2 lata.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Dzięki za poradę jak sprawdzę to się odezwę.
  • Poziom 8  
    Z ciśnieniem wszystko ok , wtryski też są dobre. Kurde już nie wiem co z nim jest:/
  • Poziom 8  
    Czy ktoś wie czy po odłaczeniu czujnika temperatury powinna nastąpić jakaś zmiana w pracy silnika ?? Bo mój pracuje tak samo z podpiętym czujnikiem jaki i odpiętym
  • Poziom 22  
    Sprawdż:
    1. Czujnik temperatury - tam sa 2 czuje sprawdż ten od tyłu termostatu nie od dołu.
    Po wypięciu z tego co pamiętam obrotki beda na 700 jak by silnik był ciepły, zakładaj tam zworkę i obroty powinny skoczyc do 1100. Albo odwrotnie, niepamiętam.
    2. Czujnik połozenia wału korbowego, masz go na 2 srubach nad kołem zamachowym, połóczenie skrzyni i silnika, wykręć i wyczyśc, zmierz wartosć i porównaj z "Sam naprawiam"
    4. Padła któraś z cewek wysokiego napiecia albo kable masz juz do du..y.

    Masz ten sam silnik co ja F3R przerabiałem juz to za kazdym razem objaw ten sam ale inny element walnięty.
  • Poziom 8  
    Dzięki za odp . A powiedz mi o co Ci chodzi z tym założeniem tej zworki?
  • Poziom 22  
    masz na termostacie 2 czujniki temperatury, jeden jest od wskaźników a drugi steruje praca kompa, silnik wie kiedy jest zimny i dawkuje tak paliwo, może nie wprost bo jest kilka czynników. Jak wypniesz wtyczke i do wtyczki w wiazce wstawisz kawałek druta pomiedzy tymi dwoma pinami to zadasz mu jakby był zimny, ja robiłem przez potencjometr i krecąc zmieniałem te obroty.
    Tylko jak mówie niepamietam czy załozyc zworę czy wypiąć wtyczkę już.
    Pozatym weź miernik i zmierz jaka opornośc jest na czujniku temperatury i porównaj z Sam naprawiam, tam sa podane wartości dla danej temperatury.
  • Poziom 8  
    Zmierzyłem tą oporność , powiedz mi gdzie w tym Sam Naprawiam mam poszukać tych wartości bo nie mogę tego znalesc
  • Poziom 8  
    Na moim mierniku rezystancja czujnika temperatury pokazała 9,45 i nie wiem czy raz dobrze ja zmierzyłem a dwa czy to dobry pomiar. Proszę o odpowiedź bo nie wiem co mam robić z tym autem
  • Poziom 22  
    wepnij spinacz w kabel czujnika i sprawdz jak się zachowa czy obroty skoczą.
  • Poziom 2  
    Upss, ludzie zacznijcie od podstaw.To wina czujnika temperatury (są dwa a ten który trzeba wymienić jest z przodu silnika) Czujnik sprawdzisz tylko na zimnym silniku bo jak jest ciepły to oszukuje o kilka stopni i komputer podaje za małą dawkę paliwa.Ludzie wymieniają wszystko jak leci (kable , swiece ) o znawcach silniczka krokowego nie wspomnę a wystarczy wymienić ten czujnik za 36-45 zł i po problemie.