Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki TV ok 50 cali? Zdrowy rozsadek/wyrazny obraz...

draam 03 Mar 2013 16:36 1374 1
  • #1 03 Mar 2013 16:36
    draam
    Poziom 2  

    Z GORY DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTORZY POMOGA MI W DOKONANIU WYBORU :)
    ABSOLUTNIE SIE NA TYM NIE ZNAM A SPRZEDAWCY W SKLEPACH RACZEJ MI NIE POMAGAJA ;)

    TV do mieszkania - 47-52 z preferencja na 50 cali
    Odległość od ekranu ? 3m
    Jak słońce świeci w pokoju? Okno jest po prawej stronie patrząc na TV na wprost, ale Tv bedzie troche schowane wiec nie powinno byc z tym problemu
    Jak duży jest pokój? Ok. 18m kw
    Jaki masz obecnie telewizor? 32 cale Samsung
    Jakie programy najczęściej oglądasz? Filmy, przyroda; duzo z laptopa
    Więcej oglądasz w dzień czy wieczorem? to sie rozklada dosc rownomiernie
    Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez? przy swietle, ale moge odpalac swiatlo za moimi plecami
    Wolisz obraz ostry czy łagodny? Żywe kolory, a nie mdłe.
    Matryca błyszcząca czy matowa? nie znam sie na tym; chce zeby kolory byly intesywne
    Preferowana wielkość telewizora? ok 50 cali; NIE 60!
    Czego nie lubisz w telewizorach? Duzego zuzycia pradu;srebrnego koloru ;)
    Co lubisz w TV: male zuzycie pradu; podswietlanie w pilocie
    Jakie urządzenia będą podłączone? dekoder cyfry+; laptop; kino domowe
    Ile % do telewizji, a ile % do innych urządzeń? 75/25.
    siedzicie na wprost telewizora czy również z kątów bocznych? Na wprost
    Czy ważne jest WiFi? tak
    Czy będziesz korzystać z widgetów? Z czesci pewnie tak; le nie jest to priorytet
    Czy chcesz serfować w internecie z poziomu telewizora? Tak
    Czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen - VOD? moge /nie musze
    Czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami? Tak.
    Ma mieć 3D? Nie, nie lubie 3d, nie uzywam nie mam ochoty za to dopłacać
    Ma mieć slot na karty SD? Nie koniecznie
    jaki masz sygnał? satelita (cyfra+); cyfrowa naziemna
    Ma stać czy wisieć? Wisiec
    Jaka klasa cenowa? do 3500
    Jaka firma? Myslalam o Samsungu ale sie nie upieram; liczy sie dla mnie najkorzystniejszy stosunek jakosci do ceny; marka nie jest wazna ALE nie chce Philipsa - posiadam kilka użądzen tej firmy i wszytskie juz odwiedzily serwis (obiecalam sobie, nigdy wiecej)
    Jaki rodzaj TV - LED; zalezy mi, zeby byl energooszczedny

    Czekam na wasze sugestie; Tv chcialabym kupic do konca kwietnia wiec nie bardzo mmoge czekac na premiery za pol roku itp. Dodatkowo nie naleze do osob, ktore musza miec 'najnowsze' :)

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson