Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Polo 1.9 diesel 1995 r. siwy dym, ciężkie odpalanie, pompa wtryskowa.

Justyna22 04 Mar 2013 14:52 3120 2
  • #1 04 Mar 2013 14:52
    Justyna22
    Poziom 2  

    Witam,
    Problem z odpalaniem zaczął się od wycieku z pompy wtryskowej. Dodam, że jest to niestety pompa z Lukasa. Oddałam ją do regeneracji, gdzie została uszczelniona i było coś przy niej pokręcone, ponieważ zaczęły się problemy z obrotami - falowały, odpala za 2 razem z dodaniem gazu. Był również wymieniony filtr paliwa. Oba elementy są połączone przeźroczystym przewodem, aby było widać pęcherzyki powietrza. I mimo, że jeżdżę tym autkiem znowu od miesiąca, to pęcherzyki te nie wytrąciły się i nadal się pojawiają, co powoduje czasem nagłego kopa podczas jazdy i falowanie przy odpaleniu. Jest na tym wężyku takie coś, co zapobiega cofaniu się paliwa, ale pęcherzyki pojawiają się pierwsze od filtra paliwa. Wężyk ten nie został zabezpieczony żadnymi zaciskami, aby nie zjechał i trzyma się, ale nie jestem go pewna, jest bardzo elastyczny, a przecież płynie w nim ropa, a nie woda. Dodam, że był również regenerowany rozrusznik, ponieważ po naprawie pompy zaczęły się problemy z odpalaniem i rozrusznik nie wytrzymał tego kręcenia u mechaników. Od tego czasu samochód odpala za drugim razem z gazem, kopci dużo na biało, trochę szaro (po postoju dłuższym niż 8h.) Jak odpali to po niedługim czasie kolejne odpalenie nie jest problemem. Kopci tylko przy odpaleniu. Stan płynu chłodniczego nie zmienia się jakoś diametralnie, ubywa go troszkę po miesiącu, a kopci niesamowicie. Wcześniej nie było problemu z odpalaniem, polówka odpalała bez problemu nawet na dużych mrozach przy jednokrotnym zagrzaniu świec żarowych. Oddałam ją, aby uszczelniono wyciek i od tego czasu niezależnie od temperatury odpala za którymś razem z gazem, trzeba trochę pokręcić, jak odpali to tak zakopci, że nic wokół siebie nie widzę. Podłączona została pod komputer i wyskoczyły błędy między innymi z elektroniki pompy oleju napędowego "Potencjometr sygnału obciążenia -G157- zwarcie z potencjałem plus" Proszę o pomoc, bo nie mam bladego pojęcia.
    Pozdrawiam, Justyna

    0 2
  • Sklep HeluKabel
  • #2 04 Mar 2013 15:25
    mechanik33
    Poziom 16  

    Nie można do nich jechać by poprawili swoją ''robotę''?

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 04 Mar 2013 17:47
    Justyna22
    Poziom 2  

    Wielokrotnie interweniowałam w tej sprawie. Każdy rozłożył ręce. Napisałam nawet skargę, ponieważ nie mogłam się doprosić o przetransportowanie auta do mechanika. Mechanik zdjął zaworek zapobiegający cofaniu się paliwa i co prawda nie zapowietrzało się na chwilkę, ale paliwo po zgaszeniu auta cofnęło się i amen w pacierzu.

    2