Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Palit 9800 GT uszkodzony?

Cybernetic 04 Mar 2013 18:11 909 6
  • #1 04 Mar 2013 18:11
    Cybernetic
    Poziom 11  

Mam taką oto kartę - pracuję na niej od prawie 2 lat, akurat udało mi się kupić okazyjnie komputer z tą kartą - wiedziałem o usterce od początku.

Sterownik ekranu przestaje odpowiadać, gaśnie monitor - artefaktów nigdy nie wywala. Generalnie dzieje się tak najcześciej przy grach wymagających sporo shaderów / dużych rozdzielczościach.

Karta wtedy piszczy jak szalona - bardzo ostry, trzeszczący pisk i za chwilę jest wyłączenie monitora / sterownik ekranu przestaje odpowiadać.

Testowane na Win 7 x32 / x64, XP x32

Reszta kompa:

(pracowało to wszystko na różnych płytach i procesorach także)
    Proce: E2160/E7300/Q6600
    Płyty: P5K SE/ P5Q
    Zasilacze: Modecom Feel III 500W / Chieftec GPS (jakiśtam ten znany) 450W

Zawsze jest ten sam objaw.

Bawić się w zlecenie wymiany kondensatorów? U mnie kosztuje to 100zł. (ale one wyglądają jak najbardziej ok - chociaż ponoć po polimerowych nie widać a wszystkie są tego typu)
    Czy może ktoś poleci jakąś inną opcję?

Dodam jeszcze, że próbowałem zmieniać taktowania - obniżałem zegary nawet BARDZO - nie pomaga, flashowałem też różne biosy, w tym takie z V-modem - NIE POMAGA.

Byłbym wdźięczny za pomoc.

EDIT: Jeśli chodzi o temperatury to są do przyjęcia - max 90C w furmarku.

0 6
  • #2 04 Mar 2013 18:59
    Kipcio9
    Poziom 14  

90 stopni to jednak trochę dużo. Wiem, że karty mogą się mocno nagrzewać no ale 90 trochę dużo. A w idle jaka temperatura? Próbowałeś przeinstalować sterowniki?

0
  • #3 04 Mar 2013 19:05
    Cybernetic
    Poziom 11