Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

D-Link DI-604 i kablówka MAC konfiguracja

kenner 18 Lut 2005 20:44 7408 15
  • #1 18 Lut 2005 20:44
    kenner
    Poziom 10  

Witam,

jestem początkującym użytkownikiem, przekopałem forum i nie znalazłem odpowiedzi. Mój problem:
    Odpalam DI-604 pod modem kablówki z klonowaniem MACa i dynamicznym IP i komp nie widzi Inetu? Zarówno wizard jak i konfiguracja ręczna wydaje mi się OK. Czy kablówka jest jeszcze jakość dodatkowo zabezpieczona i widzi, że łączę się przez router?

Pomocy, plz

pzdr

0 15
  • #2 18 Lut 2005 20:50
    Urbas
    Poziom 15  

Więcej szczegłów pomogło by mi, ja tez mam d-linka i internet kablowy i podłączonego routera.

0
  • #3 19 Lut 2005 03:21
    kenner
    Poziom 10  

Chcę postawić sieć na 3 kompy. Na razie próbowałem odpalić internet tylko na jednym (xp) poprzez routera. Modem podłączony bezspośrednio działa bez problemu. Po wpięciu routera konfiguracja wygląda następująco:
    WAN
    -dynamiczny adres IP
    -klonowanie MACa
    -wprowadzony pierwszy i drugi DNS providera
    -MTU 1500 (nie wiem co to jest)

LAN
    -IP 192.168.0.1
    -maska 255.255.255.0

DHCP
    -DHCP server enabled
    -adresy od 192.168.0.100 do 199
    -Static DHCP disabled

Po podłączeniu routera w XP pojawia nowe połączenie typu brama internetowa, które jest wyłączone i którego nie mogę włączyć.

Nie mam doświadczenia i być może coś przeoczyłem. Szukając odpowiedzi na forum trafiłem na wątki z TTL, u mnie ping pokazuje TTL=1 czy to ma znaczenie?

0
  • #4 19 Lut 2005 11:10
    doxent
    Poziom 21