Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ABS Wabco przyczepa znaczenie błędów

05 Mar 2013 20:52 2727 3
  • Poziom 34  
    Tak na szybko dziś ją zacząłem: System Wabco VCSII na diagnostyce pokazało błąd aktywny czujnika na kole F -zwarcie i kilka nieaktywnych- sczelina czujnik koło sygnałowe zaduża z obu kół. Okazało się że był wymieniany półresor który pękł i została uszkodzona wiązka sensora. Wymieniłem czujnik z przedłużką, docisnąłem też lewy,kasowanie błędów, wszyskie ładnie zeszły jednak po wyłączeniu i włączeniu zapłonu pojawiły się znów stałe błędy:
    6 FMI:9 Czujnik na kole F YE2 (21/L1).- Błąd częstotliwości (wewnętrzna elektronika)
    4 FMI:9 Czujnik na kole D YE1 (H1). - Błąd częstotliwości (wewnętrzna elektronika)
    Sprawdzałem rezystancję, impulsy w parametrach zliczane, przyczepa jeździ pod Scanią R. WTF???
  • Pomocny post
    Specjalista - układy wtrysku Diesel
    Test bicia tarczy? Test ilości zębów ? Jazda próbna? Dalej tak samo?
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Witam.Zrób jazdę powyżej 7 km/h ,jeżeli odczyty prędkości będą ok ,powinno wszystko "zgasnąć".
  • Poziom 34  
    Wczoraj nie miałem czasu wszystko robiłem na kanale ale dziś zrobiłem jazdę po placu i zarówno te dwa błędy i kontrolka na pulpicie zgasła, także samo kasowanie błędów w tym przypadku nic nie daje, dopiero test dynamiczny. Dziękuję koledzy obaj mieliście rację, punkciki lecą.