Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Frontera B 2.2 DTL - Chwilowy brak kompresji po wyczyszczeniu nagaru?

06 Mar 2013 13:29 2157 4
  • Poziom 8  
    Witam. Chciałbym prosić abyście mi wytłumaczyli ciąg przyczynowo-skutowego tego co się stało. Wczoraj we fronterze 2.2dtl wyczyściłem cały kolektor dolotowy, razem z klapami wirowymi, i kanałami dolotowymi w głowicy. Wiadomo częsta przypadłość, jedynie na kanałach pierwszego cylindra było ok także praktycznie zostawiłem go w spokoju, resztę wyczyściłem szczoteczką i ropą, na zaworach również nagar, na zamknięte zawory nalałem ropy, przedmuchałem, odkręciłem świece żarowe, pokręciłem silnikiem żeby wyrzucił ropę która się mogła dostać do cylindra, (tutaj już widziałem ze wyrzuca tylko na 1 cylindrze, a na reszcie brak kompresji)
    Poskręcałem wszystko, kręcę silnikiem i brak kompresji na 3 cylindrach??
    Dosyć długo kręciłem póżniej samostart, i autko w końcu odpaliło. Wyjaśnijcie mi co się stało? Wydaje mi się że to popychacze hydrauliczne, wypłukałem nagar z zaworów a hydraulika nabita do wcześniejszej pozycji, dobrze myśle? Ale dlaczego po kilku obrotach wałem sprężyna zaworowa nie skasuje luzów i zawór nie przylegnie tylko potrzebował aż tylu obrotów? Proszę o wytłumaczenie i z góry dziękuje.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Rozumiem, czyli popychacze hydrauliczne w ten sposób zadziałać nie mogą?
  • Specjalista grupy V.A.G.
    One działały.
    Nagar podszedł pomiędzy zawór a gniazdo przez co zawór nie mógł się zamknąć.
    Sprężyna nie potrafiła podnieść zaworu przez nagar - popychacz do tego nic nie ma.
  • Poziom 8  
    Dziękuje za wyjaśnienie. pozdrawiam