Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

netbook samsung n150 - Bateria w lapku się nie ładuje

06 Mar 2013 18:56 4578 12
  • Poziom 7  
    Około 8/9 miesięcy temu kupiłem netbooka samsung n150
    Problem polega na tym , że bateria wcale się nie ładuje , a po odłączeniu zasilacza od razu informuje , że trzeba podłączyć do ładowania , po jakichś 45 sec zaczyna się hibernacja systemu

Niżej fota z wynikami z programu AIDA64 netbook samsung n150 - Bateria w lapku się nie ładuje
  • Spec od komputerów
    Prawdopodobnie bateria do wymiany.
  • Spec od komputerów
    Jak wyżej. Dla pewności wrzuć jeszcze screen z programu BatteryMon zakładka "battery information".
  • Poziom 7  
    Jeżeli bateria jest zepsuta to nie powinno od razu jej wywalać ? (nie wiem , nie znam się ;) ) a i w dodatku , kiedyś zakładałem temat na temat zasilacza quoltec , i czy możliwe , że to ten szajs mógł mi uszkodzić bateriie ? i dodam , że mam w pewnym stopniu uszkodzone gniazdo ładowania , trzeba ustawić pod pewnym kątem bo po prostu rozłącza .. obrazek poniżej ;)

netbook samsung n150 - Bateria w lapku się nie ładuje
  • Spec od komputerów
    Bateria do wymiany lub regeneracji (uszkodzone ogniwa). Zasilacz nie mógł uszkodzić baterii.
    Gniazdo zasilania wymień na nowe.
  • Spec od komputerów
    miecho18 napisał:

Gniazdo zasilania wymień na nowe.

I najlepiej zasilacz do wymiany.
  • Poziom 7  
    O taką odpowiedź mi chodziło ;) Dzięki wielkie za pomoc ;)
    Jeżeli można mam jeszcze parę szybkich pytań .

1. Czy dałbym radę sam wymienić gniazdo ładowania (jeżeli jestem w tym zielony) lutownicę posiadam , a jeżeli nie , to na ile (tak na oko) mogą zatrzymać lapka by wymienić to gniazdo ( pilnie potrzebuje tego sprzętu)
    2. Jakie gniazdo zasilania wybrać (allegro) , czy będzie różnica przy tym za 10 zł , a tym za 30 ?