Witam wszystkich na forum.
Problem mój jest taki że kupiłem Peugeot Boxer 2007 3.0 HDi 200.000 km z usterką typu stuki w silniku.
Stuk pochodzi z okolic pokrywy zaworówm, najwięcej od strony rozrządu.
Po otwarciu korka wlewu oleju dmuchają spaliny i to bardzo dużo.
Po podłączeniu do mini komputera diagnostycznego wykazało błędy P0201, P0202, P0203P0638, P0235, P0402.
Po skasowaniu nie wykryło błędow, ale nie wierzę temu urządzeniu.
Podczas jazdy powyżej 3000 obr. pojawia się błąd P0402 EGR.
Bardzo proszę Was o pomoc, z czym mogą być związane te stuki w silniku?
Przypominam że nie mam polskiej klawiatury.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Problem mój jest taki że kupiłem Peugeot Boxer 2007 3.0 HDi 200.000 km z usterką typu stuki w silniku.
Stuk pochodzi z okolic pokrywy zaworówm, najwięcej od strony rozrządu.
Po otwarciu korka wlewu oleju dmuchają spaliny i to bardzo dużo.
Po podłączeniu do mini komputera diagnostycznego wykazało błędy P0201, P0202, P0203P0638, P0235, P0402.
Po skasowaniu nie wykryło błędow, ale nie wierzę temu urządzeniu.
Podczas jazdy powyżej 3000 obr. pojawia się błąd P0402 EGR.
Bardzo proszę Was o pomoc, z czym mogą być związane te stuki w silniku?
Przypominam że nie mam polskiej klawiatury.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.