Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy, olej jest w porządku nie kopci, jest wymieniony. Czy to może uszczelka pod głowicą poszła??
Znawstwo w mądrzeniu i pisaniu głupot ( obejrzałem statystykę na elektrodzie ile twoich postów w koszu). Doświadczenie żadne ( Też przejrzałem w ilu postach na temat Deutza wypowiadałeś się na tym forum). Do tego dochodzi brak umiejętności korzystania z Internetu i weryfikowania podanych informacji.
http://www.deutz.de/ http://www.bthfast.pl/ W drugim linku masz podane dwa telefony serwisowe czynne 24h i tam ci odpowiedzą, czym ten silnik jest chłodzony gdybyś miał wątpliwości, co do twojego doświadczenia i nieomylności o wielki specu.
Skoro masz takie doświadczenie to chyba korzystasz z dokumentacji żeby naprawić taki silnik prawidłowo, a nie bezsensownie gdzie popadnie walić młotkiem i chwalić się klientowi panie ja już taki silników to naprawiłem....
Widzisz ja mimo niedzieli poszedłem do warsztatu i wyciąłem z dokumentacji silnika to zdjęcie.
W którym widać dokładnie obieg oleju i to jak chłodzi tuleje cylindrowe, geniuszu, znawco i doświadczony serwisancie tych silników. Kolega nie ośmiesza się już więcej wyjątkowym znawstwem tematu w tym poście.
Nawet nie chce mi się komentować. Co kolega robi że takie doświadczenie?
A no właśnie.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2468917.html W sumie mając wszystko podane na talerzu i mimo tego brnąc dalej w las. Dziwny charakter.