Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf 4. 2.0 pb AQY - Ustawienia sterownika silnika

uzar_007 07 Mar 2013 18:22 2367 14
  • #1 07 Mar 2013 18:22
    uzar_007
    Poziom 6  

    Witam, mam małe pytanie. Czy ustawienie sterownika silnika jakie mam aktualnie 00033 jest odpowiednie dla mojego golfa? Ponieważ mam problem z połączeniem się ze skrzynią biegów i kontrolka check engine.

  • #2 07 Mar 2013 18:27
    Erwin123
    Poziom 26  

    Jaki rocznik ? automat ? błędy jakieś sa?

  • #3 07 Mar 2013 18:31
    uzar_007
    Poziom 6  

    Rok produkcji 2000, skrzynia manual a błędy silnika i ESP są takie:

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 06A 906 018 GF
    Component: 2.0l R4/2V MOTR AT V06
    Coding: 00033
    Shop #: WSC 12345
    1 Fault Found:
    18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
    P1626 - 35-00 - -
    Readiness: 0000 1100

    Address 03 -------------------------------------------------------
    Controller: 1C0 907 379
    Component: ESP 20 CAN V005
    Coding: 18433
    Shop #: WSC 00012
    1 Fault Found:
    01315 - Transmission Control Module
    49-00 - No Communications

  • #4 07 Mar 2013 20:49
    JonnyQuest
    Poziom 7  

    Błędy oczytałeś za pomocą vag-a z k-line czy + can ?

  • #5 07 Mar 2013 21:07
    uzar_007
    Poziom 6  

    Za pomcą oryginalnego VAGa 3.11 i kabla kkl bez can.

  • #6 07 Mar 2013 21:18
    JonnyQuest
    Poziom 7  

    A kontrolka abs-u czasem się nie pali ?
    Czy na vag-u wyświetla Ci model skrzyni np. EGU ?

    Jedynie jak mogę pomoc to zaproponować Ci sprawdzenie:

    1) Sprawdź czy ABS działa, ew. jak hamujesz puść kiere być może masz problem z 1 kołem. (esp jest spięty z abs wiec może być źródłem błędu abs)

    2) Przewody skrzyni

  • #7 07 Mar 2013 21:36
    uzar_007
    Poziom 6  

    Sama kontrolka zapala się przy uruchomieniu silnika i gaśnie po ok.0,5 sekundy ,więc system abs zdaję się być ok i raczej działa, ale sprawdzę to co napisałeś. Wydaję mi się że może być te ESP powiązane ze skrzynią biegów, która aktualnie nie chce się komunikować.

  • #8 07 Mar 2013 21:40
    JonnyQuest
    Poziom 7  

    Najważniejsze sprawdzić kable i styki wychodzące od skrzyni

    A z tym ABS-em i ESP po zimie to zawsze cyrki wychodzą :D

  • #9 07 Mar 2013 21:47
    uzar_007
    Poziom 6  

    Spoko, sprawdzę to co napisaliście. Kodowanie silnika mam dobre? Bo coś mi się wydaje po WSC ,że było coś kombinowane.

  • #10 07 Mar 2013 22:29
    T5
    Moderator Samochody

    Widzisz i nie grzmisz.Jeden ma brak komunikacji ze skrzynią manualną a drugi doradza sprawdzenie kabli i styków ze skrzyni.... :shocked!:

  • #11 08 Mar 2013 07:10
    emeryt2
    Poziom 42  

    Piotr , musi bedzie , skrzynia manualna z "przystawką automatyczną" , sic!

  • #12 08 Mar 2013 10:36
    uzar_007
    Poziom 6  

    emeryt2 czyli o co dokładnie chodzi z ta przystawka automatycznej skrzyni biegów?

  • #13 08 Mar 2013 11:07
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Mistrzu masz skrzynie manualną a tam nie ma diagnozy.
    Masz złe kodowanie w sterowniku silnika.
    W ABSie wyrzuca błąd bo też ma złe kodowanie.
    Miałeś automatyczną skrzynię i ktoś Ci włoży zwykłą a z elektroniką nic nie robił (oprócz tego że pozbył się sterownika od skrzyni automatycznej) i stąd te Twoje problemy.
    Jak widzisz posiadanie kabelka i odczytywanie błędów to nie wszystko.

  • #14 08 Mar 2013 11:21
    uzar_007
    Poziom 6  

    No ok. ,ale gdy chciałem zmienić aktualne kodowanie silnika 00033 na 00002 to komp niby zapisuje wartość i wtedy wychodzę z programu wyłączam auto, załączam a kodowanie silnika nadal pozostaję 00033. Robiłem to kabelkiem kkl+ pełna wersja vag 3.11. Dodam ,że kodowanie licznika jest 00006.

  • #15 08 Mar 2013 11:28
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Spróbuj zmienić kodowanie w liczniku - jeżeli Ci się uda to Twój sposób jest dobry.
    Jeżeli sposób jest dobry to sterownik silnika nie przyjmuje kodowania i trzeba to zrobić inaczej.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME