Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Aspire 5552G - Czarny ekran monitora

katurowew 07 Mar 2013 19:16 7644 13
  • #1 07 Mar 2013 19:16
    katurowew
    Poziom 2  

Cześć.

Pojawił się następujący problem. Po włączeniu laptop działa normalnie jedynie przez 1-2 sekundy, słychać wiatraki, później cisza. Trochę próbowałem poczytać jednak nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi, a i przyczyny w przypadku mojego laptopa się wykluczają. Ma niecały rok, przemęczany nie był. Wczoraj wieczorem wyłączony, a dziś z rana taki kwas. Świeci się tylko lampka świadcząca o działaniu komputera. Dioda dysku - brak objawów życia.
    Tak gwoli ścisłości parametry, które mogą być pomocne (?nie znam się na tym?)
    AMD Athlon ll X2 P340, Radeon HD 6650M

Poza tym chciałbym wiedzieć co mogło spowodować usterkę i przygotować się trochę na spotkanie w serwisie, z którym niestety pewnie prędzej czy później będę mieć do czynienia.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

0 13
  • #2 08 Mar 2013 11:54
    sk1977
    Spec od komputerów

Jeśli masz gwarancje - skorzystaj z niej.
    Jak nie masz gwarancji - możesz spróbować wypiąć dysk, napęd i sprawdzić czy zmieni się zachowanie płyty. To samo możesz wykonać z ramem i procesorem.
    Jak masz na wierzchu baterię cmos lub zworkę resetującą bios - wykonaj reset (w instrukcji może być to opisane).

0
  • #3 13 Mar 2013 19:07
    1gregor
    Poziom 10  

Miałem ten sam problem, pomogło przeprogramowanie BIOS

0
  • #4 13 Mar 2013 19:45
    katurowew
    Poziom 2  

W serwisie powiedzieli mi że to płyta główna wydatek rzędu 320zł+ mnie nie satysfakcjonuje. Także będę próbować dalej, jeszcze 2 podobne diagnozy i będę musiał zdecydować się na wymianę... A jeśli chodzi o BIOS to jest możliwość dostania się do niego w przypadku kiedy nic nie wyświetla się na ekranie po włączeniu komputera?

0
  • #5 13 Mar 2013 19:46
    miecho18
    Spec od komputerów