Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Schemat instalacji grzewczej - Prośba o opinie.

rema92 07 Mar 2013 19:49 15675 35
Automation24
    rema92
    Level 9  
    Uprzejmie proszę, aby ktoś z Państwa zechciał wypowiedzieć się na temat proponowanej instalacji grzewczej. Dodam tylko, że jestem zupełnym laikiem w tej kwestii, do tego jestem kobietą, niekoniecznie znającą się na tym co mi zaproponowano. Planujemy wprowadzenie do domu przyłącza gazowego i do tego piec na paliwo stałe. Całość połączona. Piec gazowy myślimy, aby był jednofunkcyjny. Pozdrawiam i proszę o opinie. Z góry dziękuję za wypowiedzi i czas na ich napisanie poświęcony.
    Schemat instalacji grzewczej - Prośba o opinie. Schemat instalacji grzewczej - Prośba o opinie.
  • Automation24
    pablowp1
    Level 23  
    Aby określić jakie rozwiązanie byłoby dla ciebie alternatywne musisz podzać więcej danych.
    Np. jak często nie ma domowników w domu?
    z ilu o sób składa się rodzina?
    jaki jest mozliwy dostęp do paliwa stałego, węgiel, drewno, inne?
    jaki to ma być kocioł na paliwo stałe, z zasobnikiem, czy zasypowy a może na zgazowanie drewna?
    czy w planach są solary?
    czy obok działki jest sieć gazowa?
    Dodam, ze wykonanie przyłącza gazowego jest dość drogie i dla samego podgrzewacza
    ciepłej wody średnio opłacalne. Chyba, że ma być kocioł dwufunkcyjny kondesacyjny i podłączona kuchenka gazowa, a wtedy niepotrzebny ci kocioł na paliwo stałe, to tu już można rozważać na plus takie rozwiązanie. Tak więc napisz coś więcej a z pewnością uzyskasz wiele interesujących odpowiedzi.
    rema92
    Level 9  
    Dziękuję za odpowiedzi.Instalacji gazowej jeszcze nie ma, ale będzie na pewno- właśnie jestem na etapie uruchamiania dokumentacji z tym związanej.Cała instalacja będzie wykonywanan na nowo.
    * w domu jest 4 mieszkańców- rodziece + dwoje nastolatków,