Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Napełnianie Powietrzem Małej Gaśnicy sprężarką od lodówki

07 Mar 2013 23:09 5250 4
  • Poziom 23  
    Witam, dodam na początku że jestem kompletnym Laikiem w tych sprawach więc jeśli zły dział, albo czegoś nie znalazłem to proszę o nakierowanie.

Jakby coś to Posiadam dostęp do różnego rodzaju butli ze złomu ale w domu mam odpowiednią taką poręczną gaśnicę
    Napełnianie Powietrzem Małej Gaśnicy sprężarką od lodówki
    (nie wiem czy można wykręcić "zawór?" jeszcze nie sprawdzałem) również wyciągnąłem ze starej lodówki kompresor, kompresor służy mi do na pompowania roweru gdyż ciśnienie nie jest za mocne, ale rower, taczkę daje radę napompować.

Na Gaśnicy Piszę PS 15Bar, PT 22Bar.

Moje Pytanie czy jeśli bym chciał nabić tą butlę powietrzem to kompresor da radę ? Zawór bym zamienił na jakiś reduktor do 100 myślę że by się znalazł, chodź w sumie nie mam pojęcia

Do moich Celów Ciśnienie w butli może być z 10 Barów , więcej chyba nie trzeba.
    A taka mała butla jest poręczna
  • Moderator HydePark/Samochody
    Zawór można wykręcić.
    Ze sprężarką z lodówki to się Kolego mylisz.Jak jest w dobrym stanie , to i 70 Bar napompuje.
    Ma stosunkowo małą wydajność , ale dość duże ciśnienie.
    Jaki reduktor do 100?
    Sprecyzuj o co konkretnie ci chodzi.
  • Poziom 23  
    Chodziło mi o cenę, do 100zł :)

Może tak wyjaśnię, nie wiem jak to dokładnie się nazywa (manometr z reduktorem?)

Chodzi o to Abym wiedział Przy pompowaniu z kompresora jakie jest ciśnienie w Butli abym nie przesadził i za dużo tego powietrza nie wpompował i coś nie strzeliło. Co bym musiał wstawić w miejsce zaworu gaśnicy aby umożliwić Jej Pompowanie i później używać tego do "wypuszczania" Powietrza ? Czy tą funkcję spełni reduktor ?