Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

4hp22 - sterownik hydrauliczny

09 Mar 2013 09:23 2520 7
  • Poziom 11  
    Witam
    Poszukuje materiałów na temat sterownika hydraulicznego 4hp22 wersja bez elektrozaworów starego typu.
    Problem w tym że rozłożyłem ten sterownik i wysypały się kulki i dławiki. Teraz nie wiem czy dobrze złożyłem bo skrzynia sama włącza jakby kickdown np. przy 90 km.Poza tym bardzo szarpie przy przełączeniu z 1 na 2.
    Lub poszukuje sterownika do takiej skrzyni na dwie linki np.od BMW.
  • Spec Automatyczne skrzynie biegów
    Ile wypadło kulek (średnice) oraz ile dławików (kryz).
  • Poziom 11  
    Dwie kulki i trzy kryzy jedna z wiekszym otworkiem ok.2mm i dwie mniejsze ok.1mm.
    Kulek mogło być wiecej ale nie jestem pewien.Średnica ok. 4mm były takie same.
  • Spec Automatyczne skrzynie biegów
    Za mało kulek i kryz. 4hp22 - sterownik hydrauliczny 4hp22 - sterownik hydrauliczny 4hp22 - sterownik hydrauliczny

    Dodano po 15 [minuty]:

    Wymiary podane w clach (np. .180 x 2.54 = 0.457mm) 4hp22 - sterownik hydrauliczny 4hp22 - sterownik hydrauliczny 4hp22 - sterownik hydrauliczny
  • Poziom 11  
    Dzieki romuald-f biorę sie za wyciąganie strerownika.
  • Poziom 11  
    Witam
    Sterownik hydrauliczny ok. kulki dławiki na swoim miejscu wszystko poczyszczone sprawdzone linka kickdowna wyregulowana, ale skrzynia dalej szarpie przy zmianie z pierwszego biegu na drugi, reszta biegów wchodzi bardzo dobrze, wyjątek to gdy auto jedzie z górki wtedy szarpanie jest mniej odczuwalne.

    Gdzie szukać przyczyny szarpania i jakie elementy w tej skrzyni za to odpowiadają
    Auto to Jaguar XJ40 92r
  • Poziom 11  
    Skrzynia rozebrana.
    4hp22 - sterownik hydrauliczny
    Jakie powinny być dopuszczalne grubosci tarczek u mnie są od ok. 1,50 do 1,60 czy to ok. dodam że tarczki nie są poprzypalane za wyjatkiem może lekko przyczernionej jednej tarczki w pakiecie chyba czwartym od strony pompy. (zdarzało sie też poslizgiwanie na trójce przy 2000 obr). Czy przyczyną szarpania z jedynki na dwójkę może być grubośc tarcz lub uszczelnienie tłoka na siłowniku sprzegła.
  • Pomocny post
    Spec Automatyczne skrzynie biegów
    Pakiet 59-60 odpowiedzialny za drugi bieg, luz nie może przekraczać 1 mm. Pakiet czwarty od strony pompy (62-63) odpowiedzialny za bieg wsteczny. Zwróć uwagę na sprzęgło jednokierunkowe 139 czy dobrze bez "uślizgu" zatrzymuje się. 4hp22 - sterownik hydrauliczny