Witam ponownie.
Mam nadzieję że tym razem nie zaniżę poziomu dyskusji, aby temat nie został usunięty
Czy mogę zastosować nie oryginalne poduszki pod silnik, czy nie spowodują one przenoszenia wibracji na kabinę przez silnik.
Ewentualnie jaki zamiennik poduszki warto nabyć aby nie było niepożądanych efektów ?
Wiadomo może być twardsza guma i już będzie problem, zatem chciałbym uzyskać pomoc w tej kwestii chyba forum jest od tego (przynajmniej tak mi się wydaje)
No i kwestia pomocy w zdiagnozowaniu usterki układu kierowniczego chyba również nie będzie zaniżać poziomu dyskusji.
Nie znalazłem informacji które byłby by mi pomocne więc pytam.
Jak włączę silnik (działa wspomaganie) i chcę ruszyć kierownicą, to muszę pokonać pewien opór aby skręcić kierownicą, po czym słychać stuk.
Końcówki drążków kierowniczych są dobre, bez luzów.
Gdzie więc mogę dalej szukać przyczyny, czy problem może leżeć po stronie wspomagania? Czy w samej przekładni kierowniczej, jeśli tak to czy można ją regenerować? Luzu pionowego na drążku nie ma, w unie spotkałem się z problemem że wybite były tuleje po których przesuwa się drążek, wówczas klientowi wymieniałem całą przekładnie. To jednak jest inny samochód i inna przekładnie przy której nie miałem jeszcze przyjemności pracować, więc piszcząc o tym na forum mam nadzieję że osoba która miała podobny problem udzieli odpowiedzi która być może nakieruje mnie na szybsze zdiagnozowanie usterki.
Pozdrawiam
Mam nadzieję że tym razem nie zaniżę poziomu dyskusji, aby temat nie został usunięty

Czy mogę zastosować nie oryginalne poduszki pod silnik, czy nie spowodują one przenoszenia wibracji na kabinę przez silnik.
Ewentualnie jaki zamiennik poduszki warto nabyć aby nie było niepożądanych efektów ?
Wiadomo może być twardsza guma i już będzie problem, zatem chciałbym uzyskać pomoc w tej kwestii chyba forum jest od tego (przynajmniej tak mi się wydaje)
No i kwestia pomocy w zdiagnozowaniu usterki układu kierowniczego chyba również nie będzie zaniżać poziomu dyskusji.
Nie znalazłem informacji które byłby by mi pomocne więc pytam.
Jak włączę silnik (działa wspomaganie) i chcę ruszyć kierownicą, to muszę pokonać pewien opór aby skręcić kierownicą, po czym słychać stuk.
Końcówki drążków kierowniczych są dobre, bez luzów.
Gdzie więc mogę dalej szukać przyczyny, czy problem może leżeć po stronie wspomagania? Czy w samej przekładni kierowniczej, jeśli tak to czy można ją regenerować? Luzu pionowego na drążku nie ma, w unie spotkałem się z problemem że wybite były tuleje po których przesuwa się drążek, wówczas klientowi wymieniałem całą przekładnie. To jednak jest inny samochód i inna przekładnie przy której nie miałem jeszcze przyjemności pracować, więc piszcząc o tym na forum mam nadzieję że osoba która miała podobny problem udzieli odpowiedzi która być może nakieruje mnie na szybsze zdiagnozowanie usterki.
Pozdrawiam