Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SONY Bravia KDL -25EX550 - HDMI Brak widoku Dell vostro 3500

laurag 11 Mar 2013 16:21 1665 2
  • #1 11 Mar 2013 16:21
    laurag
    Poziom 2  

    Witam,

    posiadam kabel HDMI ANVINITY. Po podłączeniu go do laptopa oraz do telewizora nie ma obrazu monitora na ekranie tv. Robię wszystko zgodnie z przeczytanymi wcześniej radami, tj. włączam kable, ustawiam różne konfiguracje - albo duplikuj albo pokazuj tylko na projektorze ale zarówno w jednym jak i w drugim przypadku telewizor nie reaguje.
    Odnalazłam w menu tv opcje wyszukiwania sprzętu hdmi - nie widzi mojego komputera aczkolwiek wpinając kabel do tv pojawia się ikona przy wejściu HDMI, która charakteryzuje obecność kabla w miejscu do wpięcia.
    Dodam, że próbowałam na obu wejściach, zarówno hdmi1 jaki i hdmi2 i cały czas ten sam problem. Co więcej, laptop na pewno widzi TV bo mam w opcjach grafiki (HD Intel (R)) możliwość wyboru Telewizora cyfrowego SONY TY jako urządzenia wyświetlającego.

    Będę wdzięczna za pomoc.
    Laura

    0 2
  • #2 16 Mar 2013 16:34
    gkasp
    Poziom 13  

    witaj
    - podłączyć tym samym kablem komputer do innego TV
    jeżeli będzie działać - tzn, że komp i kabel jest OK - może być coś skopane z gniazdem HDMI w TV lub Ty coś nie do końca robisz dobrze

    jeżeli nie będzie działać:
    - podłącz tym samym kablem COŚ np INNY komputer do TV

    jeżeli będzie działać - tzn że coś z wyjściem HDMI w Twoim kompie jest nie tak

    jeżeli nie będzie działać - zmień kabel - i wszystko od początku :)

    dodatkowo - ze względu na archaiczny chipset graficzny w tym Dellu (310M) - przed podłączeniem z TV przez HDMI - zmniejsz radykalnie rozdzielczość i częstotliwością odświeżania (choć powinien sobie z 25'' poradzić)

    pozdro

    0
  • #3 20 Mar 2013 14:56
    laurag
    Poziom 2  

    Dziękuję za pomoc.
    Niestety kabel jest ok, wejścia zarówno w TV jak i w kompie też działają poprawnie. Moje działania również były właściwe :)

    Dzwoniłam do Dell. Okazało się, że mój komp nie wykrywa karty graficznej NVIDIA, która jest za to odpowiedzialna (podobno są w nim zainstalowane dwie karty graficzne), muszę zrobić format komputera i ponownie wgrać wszystkie sterowniki a jak to nie będzie miało pozytywnych skutków to będą mi wymieniać jedną z części (chyba właśnie tę dodatkową kartę graficzną).

    0