Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Ibiza 1.4 MPI - gaśnie na zimnym silniku

11 Mar 2013 21:22 7755 8
  • Poziom 7  
    Witam.
    Piszę na tym forum, gdyż nie wiem już co zrobić.
    Po zalaniu silnika płynem chłodniczym, wszystko zaczęło się sypać.
    Wcześniej nie było problemu z rozruchem silnika, odpalał od sztycha (tak to ujmując), a teraz bez dodania pedału gazu ciężko idzie uruchomić mówiąc o sekundach (uruchamia się dopiero po 2 - 3 sekundach bez dodawania gazu (tak jak np. uruchamia się malucha))
    Kolejną rzeczą jest to, że po uruchomieniu silnika auto gaśnie po pewnym czasie.
    Następne jest to że po ruszeniu auto zaczyna się dławić i gasnąć.
    Czy macie jakieś pomysły co to by mogło być?

    Dodam że auto ma instalacje LPG.

    Filmik przedstawiający rozruch i dalszą pracę mojego silnika.:
    http://www.youtube.com/watch?v=BjdJSGmYUCY&feature=youtu.be
  • Poziom 20  
    100 Procent pewne że po zmianie płynu?Może świece lub przewody WN ,bo wydaje mi się że nierówno pali.
    Jeżeli stało się to po wymianie na nowy płyn to jak miał w sobie dodatki czyszczące układ chłodzący to możliwe że wypłukał uszczelkę pod głowicą ale nie chcę krakać.
    Czy chodzi tak samo na LPG i na paliwie.
    Jak uszczelka siedzi to buzuje w zbiorniczku wyrównawczym.
  • Poziom 7  
    To znaczy to nie była zmiana płynu chłodniczego tylko zalanie silnika płynem chłodniczym. Na LPG chodzi bezproblemowo tylko przy starcie takie jaja się dzieją.
    Urwało po prostu końcówkę od kolektora co rozdziela płyn chłodniczy.
    Jeśli chodzi o kable to mają ponad rok użytkowania a świece niecały rok.
  • Poziom 20  
    Może to jakaś zbieżność losowa z tym płynem.Jak na paliwie się dławi to warto sprawdzić filtr paliwa,ciśnienie z pompy paliwa.Jak nie trzyma wolnych to regulator obrotów tak zwany "krokowy" lub czujnik temperatury sterujący "ssaniem" na zimnym silniku.
    Może grzebiąc pod maską rozłączyłeś jakiś przewód .
    Warto by sprawdzić to wszystko na diagnostyce i było by jasne.
  • Poziom 2  
    witam mam problem z ibiza 1.4 log 2000r czasem nie chce zapalic nie wazne czy jest zimno czy ciepło poprostu czasem trzeba dlugo krecic a i tak zgasnie moze io byc przez immobilaizer?? kable nowe swiece tez cewka sprawdzona !!


    pomocy
  • Poziom 9  
    Tak jak mówił kolega warto sprawdzić czy pompka podaje, krokowy działa, kable na szynie wtryskowej... itd..
    Ale mam pytanko, czy spuszczałeś stary płyn chłodniczy? Odpowietrzyłeś układ? albo przynajmniej nie zapowietrzył się (czy parownik robi się ciepły/gorący)? Czy masz białe denko(białe gluty) od kurka gdzie wlewasz olej. Czy Twoje problemy zaczeły się dopiero teraz, czy na wcześniejszych mrozach?
  • Poziom 2  
    w ukladzie chlodzenia nic nie ruszałem a na korku widzialem bialy syf ale gosc od gazu mówilze to normale w sumie todo konca nie wiem kiedy siezaczelo ale jest mozliwosc ze jakbyly mrozy a teraz nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno jest
  • Poziom 2  
    a jesli wymienie czujnik temp. bede musialodopwietrzyc układ ??
  • Moderator na urlopie...
    Dosyć tego! Wątek wygląda, jak przysłowiowy "groch z kapustą"! A poziom dyskusji ma również wiele do życzenia! Dlatego na podstawie:



    Regulamin

    3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.

    Zamykam.