Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szumy w telefoniach bezprzewodowych, neostrada

11 Mar 2013 21:57 1497 2
  • Poziom 9  
    Witajcie. Znalazłam kilka tematów które po części dot. mojego problemu, niestety wszystkie zamknięte dlatego pozwoliłam sobie rozpocząć nowy.
    Ok. miesiąc temu w telefonie stacjonarnym pojawiły się zakłócenia, szumy, trzaski w końcu piski jak sprzężenia, aż w końcu przy połączeniu (wykonanie lub odbiór) rozłączała się neo. Zgłosiłam sprawę do tpsy, panowie obejrzeli podłączenia filtrów itp., po póół godz. stwierdzili że wszystko ok - faktycznie szumy ucichły, tel nie rozłączał neo, proponowali wymianę filtrów. Po kilku dniach sytuacja się powtórzyła. Problem naprawiono bez wizyty w domu z sugestią aby wymienić filtry, router (zmieniony ok. m-c wcześniej z modemu tp) i najlepiej telefony bo to nie wina tpsy. Nic nie wymieniłam, było dobrze ok. 2 tyg. Teraz telefon nie rozłącza neo, ale w obu słuchawkach bardzo szumi - szum słyszę tylko ja. Czytając porady do innych wątków
    - odpięłam filtry stopniowo przy każdym telefonie, zostawiając jeden wsieci - połączenie tel rozłącza neo, wpięłam filtr - neo działa, czyli filtry są raczej ok. (?)
    - wypięłam router - oba telefony szumią i z filtrami i bez
    - dwa filtry szeregowo nie polepszają sytuacji
    - tel wpięte w pracy działają bez zarzutu
    Czy mogę coś zdziałać sama? Czy są lepsze filtry? Odsunęłam nawet bazę tel od laptopa, aby zwiększyć dystans między odbiornikami :) TP się na mnie wypina, panowie serwisanci strzelają focha... Być może to wina czegoś u mnie w domu?? Chociaż z drugiej strony nawet bez wizyty u mnie po interwencji problem znika!
    Przepraszam za obszerny wykład ale walczę z tym sama od m-ca i już mi brak koncepcji.
  • Moderator - Telefony Stacjonarne
    Proszę zadzwonić do operatora i stanowczo zażądać pomiaru linii.
    Jeśli monterzy dalej będą zwalać na router, to trzeba wrócić na czas ich pracy do modemu, który był. I zgłaszać, zgłaszać aż do skutku.
    Idzie wiosna i jest dużo wilgoci. Najprawdopodobniej "siada" linia, tzw "ziemia" na kablu i trzeba zmienić na dobrą parę, a nie ma na co to się ściemnia i opisuje zlecenie, ze niby uszkodzenie u abonenta.
  • Poziom 9  
    Dziękuję za odpowiedź. Serwis zdalnie usunął szumy, póki co wszystko jest OK. Dziękuję za sugestie wpięcia modemu tpsy zamiast routera gdyby problem powracał.
    Pozdrawiam.