Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

1 antena siatkowa i 2 telewizory jak zamontować ?

Witek05 11 Mar 2013 23:23 3867 19
  • #1 11 Mar 2013 23:23
    Witek05
    Poziom 7  

Witam.

Na wstępie zaznaczę ze jestem naprawde bardzo zielony w tym temacie więc proszę was o to że jeśli będziecie pisali o jakimś rozgałęźniku i innych cudach podajcie mi odrazu linka do danego produktu.

Posiadam na zewnatrz domu stara antene siatkowa od której kabel biegnie do domu do takiego typu wzmacniacza http://www.dipol.com.pl/zasilacz_wzmacniaczy_antenowych_zs_12v_100ma_D0010.htm,, końcówka tego wzmacniacza jest podpieta pod ten tuner DVBT http://www.sklep.inter-comp.pl/Tuner-DVB-T-HD-Manta-DVBT02-26782.html,, tuner do telewizora CRT. Odbiera bardzo ładnie 15 kanałow naziemnej telewizji cyfrowej. Obecnie jestem na etapie zakupu telewizora LED 3d, oczywiście chce na nim i na telewizorze CRT odbierać telewizje cyfrowa z tej anteny siatkowej. Jaki rozgałęźnik mam kupić i jak to podłaczyć ?? Myslałem zeby kupić taki rozgaleźnik http://allegro.pl/rozdzielacz-sygnalu-dvb-t-i-analog-3-tv-gwar-fv-i30844568.html i przez to podlaczyc na te 2 telewizory czy to bedzie działać ?? Tzn mam nas mysli ze kabel od anteny idzie do tego rozdzielacza, nastepnie jeden kabel zakonczony z jednej strony wtyczka f podlaczony do rozdzielacza i z drugiej strony wtyczka antenowa do telewizora CRT, drugi kabel taki sam z tymi 2 wtyczkami do telewizora 3d.

Popraw wpis.
    Regulamin pkt 3.1.13.
    Tu obowiązuje regulamin pkt 3.1.18.
    [SP5ANJ]

0 19
  • #2 11 Mar 2013 23:28
    andrefff
    Poziom 36  

Podaj swoją lokalizację, bo może się okazać, że wzmacniacz jest zbędny.

0
  • #3 11 Mar 2013 23:33
    l_Suchy_l
    Poziom 20  

Jak masz antenę ze wzmacniaczem, to po co rozdzielacz aktywny?