Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie Domu do sieci internetu Netii objasnienie.

NeverBeenKissed 12 Mar 2013 17:47 3372 3
  • #1 12 Mar 2013 17:47
    NeverBeenKissed
    Poziom 6  

Nie znam się na tych sprawach dlatego postanowiłem się porasdzić kogoś kompetentnego. Netia odmówiła mi podłączenia do internetu ponieważ odleglość od skrzynki jest zbyt duża tj od jednej ok 30m od drugiej 40m?
    Technik powiedział że połączenie jest realizowane do 15m dlatego postanowiłem zapytać czy istnieje możliwość podłączenia na własny koszt. Konsultantka wysłała mi dane, które są dla mnie niezrozumiałe:
    Odległość DP od RSU: 586 m (to chyba chodzi o odleglość od centralki)
    Informacja o ilości wolnych portów:
    ADSL:
    POTS: 46
    ISDN: 18
    VDSL: 0

dlaczego podana jest odległość 586m a nie odległość od skrzynki netii? czy do danej skrzynki może być podłączony jeden klient?
    dodam ze sąsiad posiada internet z netii i sobie go chwali.

Wczoraj Pani poinformowała mnie jeszcze iż prędkość byłaby do 2 mb z powodu 'szumów'
    [ a konsultant netii miesiąc temu dzwoniąc do mnie z propozycja internetu informował mnie o 20 mb, lecz to juz nie jest istotne, ponieważ chciałbym już zakończyć swoją przygodę z internetem mobilnym z powodu zbyt małych limitów.]
    prosze o jakieś konkretne rady czy są jakieś możliwości w mojej sytuacji?

1 3
  • #2 12 Mar 2013 18:47
    andk1eltd
    Poziom 35  

To jest własna sieć netii?
    RSU (Remote Subscriber Unit) to - ogólnie ujmując - centrala a PD to punkt dostępowy czyli koniec kabla zakończony głowicą (najczęściej w słupku), do którego podłącza się przyłącza abonenckie. Przy podanych odległościach działać będzie wszystko co mają na tym RSU. O DSL-u wiemy tylko tyle, że portów VDSL brak. ADSL - nie wiadomo ile i nie wiadomo jakie.