Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ferguson T650i + DVD + TV - dźwięk z DVBT przez kino domowe

biker1977 12 Mar 2013 19:57 5886 20
Renex
    biker1977
    Level 10  
    ZESTAW:
    tuner DVBT Ferguson T650i
    kino domowe LG LH-T551
    telewizor LG - nie znam modelu, jest to CRT, wejścia: 2xeuro plus 5 cinch: video Y, Pb, Pr, audio L+R)

Chciałbym podłączyć ten zestaw w ten sposób, żeby dźwięk z tunera DVBT szedł również na głośniki kina domowego. Czy możecie napisać czy jest to możliwe, a jeśli tak, to w jaki sposób i jakie przewody do tego potrzebuję?

Dzięki za wszelkie info, jestem laikiem więc proszę o proste wypowiedzi :) .
  • Renex
    pietia434
    Level 22  
    Możliwe.
    Najprościej by było wykorzystać CHINCH ale pewnie są z przodu?
    Ewentualnie EURO, ale...
    TV ma 2xEURO a ty masz dwa urządzenia: tuner i dvd(kino domowe).
    A może to kino ma 2 Euro? (wtedy by wystarczyły 3 kable EURO i sprawa by była podłączona).
  • Renex
    biker1977
    Level 10  
    Chinch może być bo wejścia są z tyłu (+3 z przodu o których nie pisałem bo nie chcę oglądać na stałe wiszących kabli z TV). Mogę prosić o instrukcję jakimi przewodami z czego do czego się łączyć?

Kino ma 1xeuro, 1xS-video, 1xpołączenie wide (cyt. za instrukcją, 1xchinch), 1xcomponent video (3xchinch) + audio 2xchinch + 1xAV in video chinch. Do tego przełącznik pomiędzy rodzajem połączenia euro/component video

Teraz mam podłączone DVBT-TV przez euro i DVD-TV przez euro. Chcę jak pisałem dać dźwięk z DVBT do DVD żeby było na głośnikach 5.1 z DVD a nie z TV. Sprzedawca DVBT bąknął coś o gnieździe SPDIF w DVBT, żeby z tego dać dźwięk ale już co i jak dokładnie to nie wiedział.
    pietia434
    Level 22  
    Aha...ale taki mały szczegół i pytanie:
    Te wejścia w TV przełączasz, tak?

Dodano po 3 [minuty]:

Nie wiem, ale prawdopodobnie połączenie EURO uaktywnia jedno z urządzeń- czy tak jest?