Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW bora 2,0 115KM B AQY - pierscienie tłokowe

12 Mar 2013 20:07 4422 5
  • Poziom 9  
    witam wszystkich
    Mam takie pytanie bo każdy pisze na forach ze problemem brania oleju w silnikach dwulitrowych są trzyczęściowe pierścienie tłokowe i wymienienie ich na zwykłe jednoczęściowe spowoduje ze silnik uspokoi się z tym braniem oleju . Ja mam zamiar tak zrobić i wymienić pierścienie tylko nie wiem dokładnie jakie mam kupić bo nie wiem jak wyglądają te trzyczęściowe pierścienie .I to jest moje pytanie Te pierścienie trzyczęściowe to składaj się z trzech części o to tu chodzi ze jeden pierścień jest podzielony na trzy kawałki chodzi o ten zgarniający.
    proszę o wyjaśnienie
  • Moderator Samochody
    Zostaw tak jak jest, te silniki nie biorą tego oleju aż tyle, żeby wymiana pierścieni zrekompensowała konieczność dolewania.
    A trzy częściowy pierścień wygląda tak:
    VW bora 2,0 115KM B AQY - pierscienie tłokowe
  • Poziom 9  
    mój silnik po montażu instalacji gazowej która była założona 5 miesięcy temu zaczął brać na 1000 km 400 ml oleju > A mam jeszcze takie pytanko czy zmiana oleju na SHELL HELIX ULTRA RACING 10W60 pomogła by w zastosowaniu oleju pisze ze można stosować olej do silników które wymagają dużych dolewek i doszczelnienia silnika testował ktoś ten olej
  • Poziom 9  
    ok dzięki za pomoc trzymaj się i powodzona na co dzień
  • Poziom 13  
    Odgrzeję, ma ktoś może zdjęcie takiego pierścienia w większej rodzielczości, chce się mu bliżej przyjżeć, a nigdzie nic nie można znaleźć, nawet zdjęcia nowych.