Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Setra 319UL - Voith Retarder 133-2 Szukam Kodów

shadowman83 13 Mar 2013 02:26 3240 7
  • #1 13 Mar 2013 02:26
    shadowman83
    Poziom 10  

    Witam, ponieważ o tym rodzaju retardera Voith Retarder 133-2 na forum nie ma nic postanowiłem o nim wspomnieć, a i przy okazji zapytać o listę kodów.

    Interesują mnie następujące numery kodów - co oznaczają
    12
    16
    9
    13
    8
    5
    28

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • #2 12 Cze 2013 19:58
    shadowman83
    Poziom 10  

    Nikt nie pomoże? Może jednak ktoś się znajdzie z listą kodów.
    Albo przynajmniej powie co oznaczają kody 8, 11, 15 i
    Z góry dzięki i pozdrawiam.

  • #3 27 Paź 2013 08:21
    omni-bus
    Poziom 9  

    Witam. Znalazłeś kolego może gdzieś te kody błędów?Pozdrawiam

  • #4 28 Paź 2013 13:20
    ROKADI

    Poziom 18  

    8 -urządzenie sterujące uszkodzone zacisk 15pinx1/7
    11-niezdefiniowany stan połączenia
    15 - dodatkowy zawór sterujący - przerwanie lub zawarcie do UBatt
    A diagnostyką nie idzie diagnozować

  • #5 28 Paź 2013 20:18
    omni-bus
    Poziom 9  

    A jest w ogóle gdzieś w necie opis wszystkich błędów czy byłeś w serwisie?

  • #6 28 Paź 2013 20:55
    685832
    Usunięty  
  • #7 29 Paź 2013 08:09
    omni-bus
    Poziom 9  

    A te błędy kasuje się jakąś sekwencja np dzwignią retardera i włączyć i wyłączyć zapłon czy poprostu po zlikwidowaniu problemu błąd sam sie wykasowuje?
    Bo wywołanie błędów jest zaciągnięcie retardera na 1 sekunde w pozycję 1 i powrót do pozycji 0.

  • #8 31 Paź 2013 17:21
    shadowman83
    Poziom 10  

    Witam, uzyskałem listę kodów wraz z instrukcjami jak odczytywać jak kasować.

    Co prawda nie jest to w języku polskim, ale jeśli chodzi o to jak czytać i kasować to już mówię

    ODCZYT - można na dwa sposoby
    a) za pomocą dźwigni retardera, należy przy włączyć zapłon i włączyć pierwszy stopień dźwigni retardera na około 1-2 sek. następnie przełączyć do pozycji zero i kontrolka retardera wybłyska kod
    b) wysztko tak samo jak powyżej tylko zamiast dźwigni retardera należy użyć przycisku do wywoływania/kasowania błędów retardera (opis przycisku w instrukcji)

    KASOWANIE - tylko i wyłącznie za pomocą przycisku, należy przy naciśniętym przycisku włączyć zapłon i po około 4 sek puścić przycisk.

    Poniższy plik PDF (przygotowany przez MANa) zwiera opisy znanych i stosowanych systemów nie tylko retarderów, ale także systemów ABS/ASR , SILNIKÓW, OGRZEWANIA SKRZYNI BIEGÓW oraz w przypadku autobusów sterowników sterujących drzwiami pasażerskimi czyli moduł IFE

    Mam nadzieję że pomogłem pozdrawiam

    Załączniki:
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME