Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

projekt serwisu powiadamiania SMS

14 Mar 2013 13:28 2901 20
  • Poziom 9  
    Witam, jestem studentem telekomunikacji mam do napisania prace o takim temacie jak tytuł i zupełnie nie wiem od czego zacząć prowadzący tylko coś wspomniał o tym ze mam mieć modem gsm a cala resztę sam opisać. Szukam na necie jakiś materiałów ale nic nie mogę znaleźć, ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć?
  • Poziom 38  
    Poszukaj czegoś o komendach AT, bo zapewne ich będziesz używał do komunikacji z modemem.
  • Poziom 9  
    po czasie nic nie robienia zaczelem cos ogarniac zakupilem modem Alcatel x230l bo byl najtanszy i teraz probuj sie z nim polaczyc przez hyper terminal ale nic z tego co moze byc nie tak jaki numer kierunkowy trzeba wpisac jaki port czy numer telefonu to ma byc numer telefonu karty sim zaladowanej do modemu? probuje róznych opcji i nie laczy
  • Poziom 38  
    Nie łączysz się z żadnym numerem tylko z portem COM i przez ten port COM przesyłasz komendy do modemu, a modem powinien Ci odpowiadać.
  • Poziom 9