Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tablet - Tablet Angello9 Czy warto?

ClaviPL 14 Mar 2013 14:07 1440 4
  • #1 14 Mar 2013 14:07
    ClaviPL
    Poziom 6  

Siemka mam taką sprawę no i mam czas do jutra czyli do piątku wieczora.
    Otóż mój syn no i ja zamierzamy kupić sobie tableta. Znalazłem na allegro tablet MPower Angello9. Nie znam się na tym sprzęcie zbytnio wręcz proszę o pomoc a promocja giga 47% http://allegro.pl/tablet-mpower-angello9-1ghz-4gb-android-klawiatura-i3033500746.html Więc proszę o pomoc co sądzicie o tym tablecie?? No i głównie chce kupić tableta do 400 zł.

0 4
  • #2 14 Mar 2013 15:32
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

Nie bierz tego :/

Allegro napisał:
    - Procesor: Boxchip A13 Cortex A8 1.0Ghz
    - Pamięć RAM / wbudowana pamięć: 512MB DDR3 / 4GB
    - Rozmiar ekranu/Typ ekranu: 9 cali / 800x480 TFT

Procesor; typowy (pewnie jeszcze podkręcony z 800MHz) chińczyk. Pół GB RAM-u, to na tablet trochę mało. Rozdzielczość ekranu, jak na 9" wręcz żałosna. Że o technologii TFT już nie wspomnę.
    Mój syn ma telefon z wyświetlaczem 3,5", który bije na głowę wszystkie te parametry.
    Szkoda nerwów.

Doczytałem jeszcze na tej aukcji coś takiego:
    Cytat:
    Jakość ekranu to jeden z najważniejszych parametrów podczas wyboru tego typu urządzeń, dlatego zwracamy szczególną
    uwagę na ten aspekt podczas budowania oferty, wszystkie urządzenia MPOWER cechują się najwyższa możliwą jakością
    ekranów, jak i pod względem matrycy czyli jasności, kontrastu, rozdzielczości czy też kąta widzenia tak i pod względem
    ekranu dotykowego by użytkowanie był ergonomiczne, wygodne i przyjemne podczas korzystania z tabletu.

Żenada :/
    9" 800x480 TFT to być ta "jakość ekranu"???

0
  • #3 14 Mar 2013 16:37
    ClaviPL
    Poziom 6