Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jak wyprowadzić iphone 3gs z trybu awaryjnego ? (błąd 1015)

justy089 14 Mar 2013 16:19 14655 19
    justy089
    Level 2  
    Witajcie.. Mam pewiem problem związany z iPhone 3GS, a więc 3 dni temu bawiłam się troche możliwościami iTunes.
    Nie wiedząc co robie wprowadziłam iPhone w tzw. tryb awaryjny, teraz jak go uruchamiam wyskakuje mi ikonka iTunes i kabel USB. Gdy mi wykrywa iPhone w trybie awaryjnym daje "odtwórz iPhone" i wszystko idzie, ale pod koniec ładowania wyskakuje mi nieznany bład 1015. Prosze o dokładnie wyjaśnie, nie znam się za bardzo na tych rzeczach, bo mam tylko 14 lat i jestem dziewczyną.
    KajtekFSO
    Level 12  
    Wyprowadzsisz go wciskając i trzymając przycisk power i home jednocześnie. Tel sie zrestartuje. Błąd 1015 występuje gdy jest zrobiony Jailbreak, a dokładnie jest wgrany baseband od iPada, trzeba zrobić w rends0w custom farmware i wtedy wgrać.
    karol6669
    Level 10  
    witam. Ja mam taki sam problem ale wciskanie guzików nic nie daje co można jeszcze z tym zrobić? Dodam że telefon działa do tejh pory bez zarzutu a chciałem zgrać zdjęcia i jak podłączyłem to odrazu zrobiło się takie coś co kolega wyżej opisuje i również błąd 1015. Co można zrobic oprucz guzików?
    Jacek Eltronix
    Level 20  
    Przy bledzie 1015 nic nie pomoze resetowanie iphona-czyli jak to nazywacie wciskanie guziczkow.Sciagniejcie sobie narzedzie o nazwie Ireb i tam jest zakladka,zeby wybudzic iphona z 1015.Kolejne narzedzie to,ktorego mozna uzyc,to np.tinyumbrella.
    karol6669
    Level 10