Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Bosch - Nie mogę zdiagnozować.

15 Mar 2013 12:15 3168 15
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 29  
    Z tego co pamiętam to w polonezach można "wymigać" sobie kody błędów bez konieczności podpinania urządzenia diagnostycznego. Nie pamiętam dokładnie procedury ale jest ona na pewno gdzieś tutaj opisana, tylko poszukać ;) A jak już bedziesz miał numery błędów to i znajdziesz ich znaczenie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Kiedyś jak miałem jeszcze poltomierza (też na Boschu), występowały podobne objawy i okazało się że to krzaczył regulator napięcia. Co kilkadziesiąt sekund napięcie skakało do 16,8V i ECU dostawało szajby.
  • Poziom 26  
    Sprawdź czujnik temperatury, i jego zasilanie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • spec od auto-elektro
    Pompa paliwa się kończy.P
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Miałem bardzo podobny problem z tym, że w Mitsubishi Colcie IV. Okazało się, że uszkodzony był silniczek krokowy pod przepustnicą odpowiadający za wolne obroty. Wymiana przepustnicy wraz z silniczkiem krokowym na stałe rozwiązała problem.
    Nie wiem czy w Polonezie również stosowany jest silniczek krokowy wiec zanim mnie "zjecie" weźcie pod uwagę, że wszedłem na ten temat przypadkowo i staram się pomóc.
    Opis problemu i jego rozwiązanie znajdziecie tutaj

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2485964.html
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Z tymi światłami to wyczyść masy.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    No i na co Tobie interfejs? Kup nowa pompę, wymień filtr paliwa i tyle. Sądzisz że jakikolwiek "fejsik" jak kula magiczna wskaże bezpośrednio usterkę? Tak samo ze światłami - fejsik nie pokaże uszkodzenia regulatora napięcia.
  • Użytkownik usunął konto