Witam,
zakupiłem nowiutką NOKIE LUMIE 920 i mam pewien problem. Otóż jak chce przegladac internet przez swoją domową siec wyskakuje przy każdej próbie komunikat:
"wystąpił problem z wyświetleniem tej strony prosze skorzystac z funkcji Odśwież lub spróbowac później"
Z kolei jak normalnie przeglądam strony przez mojego operatora komórkowego wszystko jest OK, byłem już także w serwisie NOKII i jedyne co mi tam zrobili to sprawdzili, że telefon jest sprawny bo połączyli się z ichsiejszą siecią i też śmigał, niestety koleś nie był w stanie mi nic wiecej doradzic poza "zresetowaniem telefonu" (to oczywiscie tez nie pomogło!)
Dodam, że ze swojej sieci WiFi korzystam też na NOKII C6 (działa bezproblemowo)
i że tutaj na 920-tce sama konfiguracja chyba przebiega w porządku bo po zakończeniu pod nazwą sieci pojawia się "połączono".
Co sprawdziłem jeszcze to że proprawnie zostaje przydzielone IP i DNS, bo na obu telefonach sa takie same.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
i pozdrawiam
zakupiłem nowiutką NOKIE LUMIE 920 i mam pewien problem. Otóż jak chce przegladac internet przez swoją domową siec wyskakuje przy każdej próbie komunikat:
"wystąpił problem z wyświetleniem tej strony prosze skorzystac z funkcji Odśwież lub spróbowac później"
Z kolei jak normalnie przeglądam strony przez mojego operatora komórkowego wszystko jest OK, byłem już także w serwisie NOKII i jedyne co mi tam zrobili to sprawdzili, że telefon jest sprawny bo połączyli się z ichsiejszą siecią i też śmigał, niestety koleś nie był w stanie mi nic wiecej doradzic poza "zresetowaniem telefonu" (to oczywiscie tez nie pomogło!)
Dodam, że ze swojej sieci WiFi korzystam też na NOKII C6 (działa bezproblemowo)
i że tutaj na 920-tce sama konfiguracja chyba przebiega w porządku bo po zakończeniu pod nazwą sieci pojawia się "połączono".
Co sprawdziłem jeszcze to że proprawnie zostaje przydzielone IP i DNS, bo na obu telefonach sa takie same.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
i pozdrawiam