Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kosiarka tecumseh bv 153 - Silnik nie odpala

Luckey13 15 Mar 2013 20:32 12558 23
  • #1 15 Mar 2013 20:32
    Luckey13
    Poziom 15  

Nabyłem za bezcen, na początku odpalała, tylko obroty były strasznie wysokie, potem znajomy coś grzebał, i w ogóle nie działa ;]

Cięgła są chyba podłączone prawidłowo - te podłączone do regulatora obrotów było w ogóle odpięte, podpiąłem sam, na 99% prawidłowo, w każdym razie na rysunkach, które znalazłem jest tak samo.

Jak wleję troszkę benzyny do gaźnika przez dopływ powietrza, to odpala na chwilę i gaśnie znowu, może więc coś nie tak w gaźniku złożone jest, albo przepustnica się nie otwiera, bo regulator zrypany...
    Choć jak patrzę, to przepustnica się otwiera przez samo pociągnięcie manetki na zapłon

Nie znam się specjalnie na tym, ale jak ktoś mnie naprowadzi, to dojdę, jestem pewny, że jest coś nie tak z gaźnikiem albo regulatorem, coś źle poskładane na przykład.

Bardzo proszę o pomoc ;]

Jak ktoś ma jakiś schemat podłączenia cięgieł i złożenia gaźnika, ew jak się reguluje gaźnik, o ile to może być coś z tym związanego, to bardzo proszę :)

3 23
  • #2 15 Mar 2013 21:34
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 16 Mar 2013 15:59
    Luckey13
    Poziom 15  

Jakość dość kiepska, ale robione komórką ;\

Przepustnica jest w tej samej pozycji zarówno na start, jak i na stop, dopiero po odpaleniu(odpala po bezpośrednim zalaniu paliwa przez dopływ powietrza) regulator rusza przepustnicą.

A możliwe, że gaźnik jest niewyregulowany, czy coś?
    Był w środku czyszczony, nie jest nic pozatykane.

0
  • #4 16 Mar 2013 16:02
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 16 Mar 2013 16:08
    Luckey13
    Poziom 15  

Dyszę czyściłem, cały gaźnik był rozbierany.

A do czego służy śrubka obok przepustnicy? To jest do regulowania czegoś?