Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia - Nie ma iskry

16 Mar 2013 12:14 4224 9
  • Poziom 12  
    Witam ma problem ze skoda fabia 2003r 1.4 16V mianowiscie wyczyściłem przepustnice zdemontowałem cewki żeby sprawdzić świece i omomierzem sprawdziłem cewki na 1 i 4 pinie było przejście na wszystkich .Następnie za pomocą Vag polski chciałem zrobić nastawy podstawowe przepustnicy wszedłem w adaptacje i wykonałem na kanale 60 adaptacje ale nie zapisałem jej i zakończyłem . po czym zacząłem palić samochód a tu nic .
    Sprawdziłem ciśnienie 14bar. na wszystkich paliwo jest bo zalewa świece. Alenie ma iskry ,bezpieczniki sprawdzone komputer żadnych błędów nie widzi co jeszcze sprawdzić czujnik położenia walu ? Ale jego w błędach nie ma . Dodam że przepustnica nie jest na linkę tylko elektroniczna a otworzyłem ja raz żeby ja dokładnie umyć . Po za tym nie domyka się ona do końca jest niewielka przerwa.
    Proszę o poradę .
    Pozdrawiam

    Dodano po 5 [minuty]:

    Dodam że przy pierwszym odpaleniu samochód zapalił ale chodził jak by na 2 bez reakcji na gaz a przez 30s potem zgasł i nie mogę go uruchomić
  • Poziom 26  
    Zrób adaptacje do konca. Przedtem auto pracowało normalnie?
  • Poziom 12  
    Dokładnie pracowało jak trzeba teraz nie ma iskry możesz mi opisać w skrócie jak zrobić te adaptacje i na jakim kanale .
  • Poziom 40  
    Sprawdzić przeskok iskry na świecach, przewodach z jedną świecą.
    Sprawdzić rozdzielacz, cewkę, itd.
  • Poziom 12  
    W tym silniku nie ma przewodów na każdą świece przypada jedna cewka do której doprowadzone są 4 przewody w tym 2 masy i na żadnej nie ma iskry

    Dodano po 9 [minuty]:

    Sprawdziłem przewody które wchodzą do poszczególnych cewek 4 na każda cewkę I i II pin to masa III pin ma zasilanie po zapłonie i ono jest na wszystkich a na IV nawet jak kręce rozrusznikiem to nie mam prądu .
  • Poziom 26  
    Zapłon włączony, silnik nie pracuje!
    [Wybór]
    [01 - Silnik]
    [Bloki pomiarowe - 08]
    Wybierz grupę "060".
    [Idź!]
    [Przełącz na Nastawy - 04]
    Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
    "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
    System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

    [Bloki pomiarowe - 08]
    ...i gotowe.
    PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.
  • Poziom 12  
    kolego ok to jest za pomoca vag comu ja mam tylko polski vag i głównie oto mi chodzi bo ten opis już próbowałem ze strony producenta :)
  • Poziom 26  
    Problem użyć vag coma?
  • Poziom 12  
    kolego mam problem bo nie widzi mi kabla vag com "Interface status 3: not found or not ready"

    Dodano po 1 [godziny] 56 [minuty]:

    a jeszcze takie pytanie czy jesli mam włączony zapłon to przepustnica powinna sie otwierac ? jest to eletroniczna przepustnica ,anie na linke .

    Dodano po 18 [minuty]:

    Jeszcze jedno jak pale zaświeca się ABS i trakcja ASR
  • Poziom 26  
    Najpierw zaadoptuj przepustnice.