Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skoda octavia - licznik, immo

galop13132 16 Mar 2013 20:58 9690 12
  • #1
    galop13132
    Level 12  
    Witam, mam problem z kodowaniem kluczyka w skodzie octavii 1.9 1998 a mianowicie sprawa wygląda tak:
    Padły zegary, samochód normalnie pali po przelutowaniu żadnej poprawy, kupiłem drugi licznik VDO 1U2919034G identyczny jak ten w aucie tylko ten jest z 2000r. Po wymianie licznika próba kodowania (Vag Tacho) nie udała się a mianowicie koduje się immo gaśnie i po chwili gubi kody - to na starym kluczyku w którym jest prawdopodobnie ID13, włożyłem do kluczyka ID48( z innego auta) i jeszcze gorzej przy kodowaniu czyści stare kluczyki programuje, kończy sukcesem, auto odpala i po ponownym uruchomieniu gubi kod i ilość kluczy 00. Błąd 1176. Po włożeniu starego licznika auto pali normalnie. Moje pytanie do was jaki transponder powinien być w kluczyku i czy ID13 jest jednokodowanego użytku , bo po przeczytaniu forum i sprawdzeniu katalogu transponderów już nie wiem co jest do czego? Proszę o pomoc.
  • #3
    wloc
    Level 34  
    Zakodować to czym innym np vcds vcp
  • #4
    galop13132
    Level 12  
    wloc wrote:
    Zakodować to czym innym np vcds vcp

    A jaka to różnica mam Launcha, Vcds, Vag Tacho a różnicy brak. Pytanie jest proste jaki transponder 13 czy 48.
  • #5
    grala1
    VAG group specialist
    Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48.
    W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka.
    Masz poprawny PIN?
    W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie.
    Zakoduj klucze VAGiem.
  • #7
    galop13132
    Level 12  
    grala1 wrote:
    Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48.
    W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka.
    Masz poprawny PIN?
    W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie.
    Zakoduj klucze VAGiem.

    Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu auta gubi kody, na ID48 to samo tylko po zakodowaniu pokazuje ilość kluczy zaprogramowanych 00 i 1176 błąd. Obydwa transpondery używki więc spróbuje kupić nowy i zobaczę co się będzie działo. Pin na starym liczniku inny niż na nowym.
  • #8
    15darekvw
    Level 27  
    ID48 jest do jednorazowego zapisu a w twoim przypadku jest potrzebny ID13,i zrób to VCDS lub VCP.
  • #9
    galop13132
    Level 12  
    Dzieki "15darekvw" tylko czemu nie można zakodować ID13 kolejny raz, czyżby można było go kodować tylko raz?
  • #10
    15darekvw
    Level 27  
    Powiem tak wszystko idzie zrobic i zakodowac kwestia sprzetu ja zawsze robie to VCDS org. i tam masz wszystko pokazane czy transponder ok,jak ilosc kluczy,wszystko masz jak na dłoni.
  • #11
    galop13132
    Level 12  
    czy zapalanie się kontrolki świec żarowych podczas kodowania to normalne? Chwilę mruga po zakończeniu kodowania gaśnie.
  • #13
    galop13132
    Level 12  
    adam7009 wrote:
    Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże.

    Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych.

    Dodano po 7 [minuty]:

    skoda 1U2919034G
    Attachments: