Witam, mam problem z kodowaniem kluczyka w skodzie octavii 1.9 1998 a mianowicie sprawa wygląda tak:
Padły zegary, samochód normalnie pali po przelutowaniu żadnej poprawy, kupiłem drugi licznik VDO 1U2919034G identyczny jak ten w aucie tylko ten jest z 2000r. Po wymianie licznika próba kodowania (Vag Tacho) nie udała się a mianowicie koduje się immo gaśnie i po chwili gubi kody - to na starym kluczyku w którym jest prawdopodobnie ID13, włożyłem do kluczyka ID48( z innego auta) i jeszcze gorzej przy kodowaniu czyści stare kluczyki programuje, kończy sukcesem, auto odpala i po ponownym uruchomieniu gubi kod i ilość kluczy 00. Błąd 1176. Po włożeniu starego licznika auto pali normalnie. Moje pytanie do was jaki transponder powinien być w kluczyku i czy ID13 jest jednokodowanego użytku , bo po przeczytaniu forum i sprawdzeniu katalogu transponderów już nie wiem co jest do czego? Proszę o pomoc.
Padły zegary, samochód normalnie pali po przelutowaniu żadnej poprawy, kupiłem drugi licznik VDO 1U2919034G identyczny jak ten w aucie tylko ten jest z 2000r. Po wymianie licznika próba kodowania (Vag Tacho) nie udała się a mianowicie koduje się immo gaśnie i po chwili gubi kody - to na starym kluczyku w którym jest prawdopodobnie ID13, włożyłem do kluczyka ID48( z innego auta) i jeszcze gorzej przy kodowaniu czyści stare kluczyki programuje, kończy sukcesem, auto odpala i po ponownym uruchomieniu gubi kod i ilość kluczy 00. Błąd 1176. Po włożeniu starego licznika auto pali normalnie. Moje pytanie do was jaki transponder powinien być w kluczyku i czy ID13 jest jednokodowanego użytku , bo po przeczytaniu forum i sprawdzeniu katalogu transponderów już nie wiem co jest do czego? Proszę o pomoc.