Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skoda octavia - licznik, immo

galop13132 16 Mar 2013 20:58 9219 12
  • #1
    galop13132
    Level 12  
    Witam, mam problem z kodowaniem kluczyka w skodzie octavii 1.9 1998 a mianowicie sprawa wygląda tak:
    Padły zegary, samochód normalnie pali po przelutowaniu żadnej poprawy, kupiłem drugi licznik VDO 1U2919034G identyczny jak ten w aucie tylko ten jest z 2000r. Po wymianie licznika próba kodowania (Vag Tacho) nie udała się a mianowicie koduje się immo gaśnie i po chwili gubi kody - to na starym kluczyku w którym jest prawdopodobnie ID13, włożyłem do kluczyka ID48( z innego auta) i jeszcze gorzej przy kodowaniu czyści stare kluczyki programuje, kończy sukcesem, auto odpala i po ponownym uruchomieniu gubi kod i ilość kluczy 00. Błąd 1176. Po włożeniu starego licznika auto pali normalnie. Moje pytanie do was jaki transponder powinien być w kluczyku i czy ID13 jest jednokodowanego użytku , bo po przeczytaniu forum i sprawdzeniu katalogu transponderów już nie wiem co jest do czego? Proszę o pomoc.
  • #3
    wloc
    Level 34  
    Zakodować to czym innym np vcds vcp
  • #4
    galop13132
    Level 12  
    wloc wrote:
    Zakodować to czym innym np vcds vcp

    A jaka to różnica mam Launcha, Vcds, Vag Tacho a różnicy brak. Pytanie jest proste jaki transponder 13 czy 48.
  • #5
    grala1
    VAG group specialist
    Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48.
    W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka.
    Masz poprawny PIN?
    W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie.
    Zakoduj klucze VAGiem.
  • #7
    galop13132
    Level 12  
    grala1 wrote:
    Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48.
    W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka.
    Masz poprawny PIN?
    W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie.
    Zakoduj klucze VAGiem.

    Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu auta gubi kody, na ID48 to samo tylko po zakodowaniu pokazuje ilość kluczy zaprogramowanych 00 i 1176 błąd. Obydwa transpondery używki więc spróbuje kupić nowy i zobaczę co się będzie działo. Pin na starym liczniku inny niż na nowym.
  • #8
    15darekvw
    Level 27  
    ID48 jest do jednorazowego zapisu a w twoim przypadku jest potrzebny ID13,i zrób to VCDS lub VCP.
  • #9
    galop13132
    Level 12  
    Dzieki "15darekvw" tylko czemu nie można zakodować ID13 kolejny raz, czyżby można było go kodować tylko raz?
  • #10
    15darekvw
    Level 27  
    Powiem tak wszystko idzie zrobic i zakodowac kwestia sprzetu ja zawsze robie to VCDS org. i tam masz wszystko pokazane czy transponder ok,jak ilosc kluczy,wszystko masz jak na dłoni.
  • #11
    galop13132
    Level 12  
    czy zapalanie się kontrolki świec żarowych podczas kodowania to normalne? Chwilę mruga po zakończeniu kodowania gaśnie.
  • #13
    galop13132
    Level 12  
    adam7009 wrote:
    Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże.

    Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych.

    Dodano po 7 [minuty]:

    skoda 1U2919034G
    Attachments: