Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Zlecę] Budowę sonifikatora (homogenizatora ultradźwiękowego)

kabat_one 16 Mar 2013 22:28 3027 4
  • #1 16 Mar 2013 22:28
    kabat_one
    Poziom 8  

Witam,
    Z góry przepraszam za niedokładnośc, ale jestem zielony w tym temacie.
    Szukam osoby która była by w stanie zbudować prosty sonifikator o mocy około 800-1000W, na 30 kHz. Coś podobnego, powiedzmy do tych:

Link1

Link2

Chciałem wybebeszyć myjkę ultradźwiękową, wydobyć duży rdzeń ferrytowy i układy, ale..no nie wyszło, bo elektronika szczerze mówiąc to nie moja działka.

Ceny takich sonicatorów raczej mnie przerażają, zarówno nowe jak i używane, dlatego informuję że budżet jakim dysponuję na ten cel to ok 1000zł z małym haczykiem. Prosze mnie uświadomić, jeżeli realizacja w tym zakresie cenowym jest niemożliwa.

Pozdrawiam,

antoszp(malpa)op.pl

tel. 721721487

Kontaktuj się z ogłoszeniodawcą poprzez Prywatną Wiadomość (ikonka PW).
  • #2 16 Mar 2013 22:59
    Kuniarz
    Moderator Projektowanie

Temat ciekawy, ale podejście dziwne. Podajesz linki do używanych urządzeń tego typu za 4-7,5 tys zł (w przeliczeniu) i oczekujesz, że ktoś to zaprojektuje, skompletuje części i złoży do kupy za 1 tys. zł...
    Nie widzisz jakieś drobnej nieścisłości w myśleniu ? Chyba, że w oferowanej cenie przypadkiem brakuje jednego zera, to może miałoby sens ;-)

• #3 17 Mar 2013 09:59
    kabat_one
    Poziom 8  

No właśnie, o to chodzi że nie brakuje zera. Jestem w fazie budowy prywatnego laboratorium które pochłania mnóstwo $, i nie uwzględniłem że takie urządzonko będzie mi do czegoś potrzebne, a jednak.
    Ma to służyć do tworzenia dyspersji włókien celulozowych (rozbijania aglomeratów i wiązek do cienkich włókienek) w próbkach po 250 ml; lub innych surowców pochodzenia roślinnego (żywice, kauczuki).