Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mały pokój. Zero wiedzy. Około 1500pln do wydania

18 Mar 2013 21:14 1623 6
  • Poziom 10  
    Pokój 14m2. Nagłośnienie wyłączniedo muzyki relaksującej. Nie potrzeba wielu watów tylko czystości. Ma grać cicho i pięknie. Nie znam się na tej technice i dlatego zwracam się do ludzi dobrej woli i dużej wiedzy o pomoc = radę: Co kupić? Budżet jak w temacie (mam nadzieję, że wystarczy, ale jestem elastyczny w granicach rozsądku). Nie potrzebuję radia, konieczna jest jednak możliwość odtwarzania z nośników zewnętrznych pendrive (złącze USB). Miłym dodatkiem byłby pilot.
  • Moderator
    Pierwsze, co mi się nasuwa na myśl po przeczytaniu Twojego postu, to Yamaha Pianocraft.
  • Poziom 26  
    Są w sprzedaży fajne wzmaki lampowe z wejściem USB.Można dokupić dobre kolumny ,tu są ważne czyste średnie tony.
  • Poziom 10  
    Wzmacniacz lampowy - pewnie zgadnę co to takiego, ale już kolumn do niego nie potrafię dobrać i to w dodatku tak, by we względnie rozsądnym budżecie się utrzymać. Do sklepu wejść nieprzygotowanym trochę strach, bo wszystko w człowieka są w stanie wmówić.

Yamaha PianoCraft? To już nieco bardziej konkretna podpowiedź. Ale znalazłem takie:
    MCR-550, 640, 750, 755, 840. Od 1.200 do 2.200 pln. Na tym świecie im drożej tym lepiej, ale mieszkaniec naszych pięknych Mazur niekoniecznie potrzebuje porsche do odwiedzenia sołtysa w zaprzyjaźnionej gminie ościennej.

Bardzo proszę o sugestie co do właściwego numerka....
  • Moderator
    Bardziej różnią się funkcjonalnością niż brzmieniem. Porównaj wyposażenie, sam najlepiej określisz, czego możesz potrzebować.
  • Poziom 10